Στον Βούρειο Χίου ο Σπύρος Ζεχερλής

Ο ΒΑΟΛ ανακοίνωσε τη μεταγραφή του 25χρονου (γεννημένος το 1987) point guard, Σπύρου Ζεχερλή από τον Ηρακλή.




Ο Σπύρος συμφώνησε να ενισχύσει την προσπάθεια του Βούρειου στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, και θα εγκατασταθεί μόνιμα στη Χίο από τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη, ξεκινώντας την προετοιμασία μαζί με την ομάδα. Την περσινή χρονιά αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα Β' Εθνικής με τα χρώματα του Ηρακλή Θεσσαλονίκης και κατέκτησε μαζί με την ομάδα του την άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία.

Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τον ΒΑΟΛ ο παίκτης προχώρησε στις παρακάτω δηλώσεις, κάνοντας συγχρόνως και μια μικρή αναδρομή στην καριέρα του:

Είμαι 25 ετών και αγωνίζομαι στη θέση point guard. Είμαι φοιτητής επί πτυχίω στο τμήμα της Γυμναστικής Ακαδημίας στη Θεσσαλονίκη.  Η επαγγελματική μου εμπειρία στο μπάσκετ ξεκίνησε από τα παιδικά-εφηβικά τμήματα του Άρη Θεσσαλονίκης. Το 2006 στα Τρίκαλα κατακτήσαμε το πανελλήνιο πρωτάθλημα με το εφηβικό τμήμα. Το 2007-2008 έπαιξα στον Μέγα Αλέξανδρο Γιαννιτσών.

Έπειτα συνέχισα στον Μακεδονικό Θεσσαλονίκης το 2008-2009.Η επόμενη χρονιά μου έλαβε χώρα στον Θερμαικό Φλογητών το 2009-2010. Συνέχισα την πορεία μου το 2010-2011 στον Πανεδεσσαικό. Το 2011-2012 έπαιξα στην Αναγέννηση Φλόγα Πολίχνης. Πέρυσι αγωνίστηκα με τα χρώματα της φανέλας του Ηρακλή και ήταν μεγάλη τιμή που συνέβαλα στην άνοδο της ομάδας στην Α2 κλείνοντας έτσι μια γεμάτη επαγγελματική χρονιά για το 2012-2013.

Την φετινή χρονιά είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στην ομάδα του ΒΑΟΛ Χίου.
Με εφόδια τις καλύτερες προθέσεις και την ευγενή άμιλλα ευελπιστώ σε μία δυναμική χρονιά που θα μου χαρίσει καινούργιες εμπειρίες».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια