Η Ευμορφοπούλου στον ΑΟ Τερψιθέας Γλυφάδας-Τι δήλωσε η παίκτρια

Η Σίσσυ Ευμορφοπούλου αποτελεί το προτελευταίο απόκτημα του τμήματος γυναικών του ΑΟ Τερψιθέας Γλυφάδας.










Η έμπειρη παίκτρια αφήνει το Ελληνικό με το οποίο κέρδισε δύο ανόδους ενώ πέρσι κατέλαβε την δεύτερη θέση στην Α1 γυναικών. Ο σύλλογος καλωσορίζει την παίκτρια και της εύχεται υγεία και επιτυχίες.

Η 27χρονη παίκτρια δήλωσε για τη μεταγραφή της: «Είμαι χαρούμενη που μου δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχω και εγώ σε μια ομάδα όπως η Τερψιθέα γιατί σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς δείχνουν όλοι (διοίκηση, τεχνικό τιμ, παίκτριες) αγάπη και μεράκι να ξανακάνουν δυνατή την ομάδα αυτή που ταλαιπωρήθηκε από τα οικονομικά προβλήματα της περσινής χρονιάς. Είμαι σίγουρη πως θα τον πετύχουμε όλοι μαζί τον στόχο αυτό και ελπίζω να βάλω και εγώ το δικό μου λιθαράκι για την αναγέννηση της νέας δυνατής Τερψιθέας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια