Πήρε Πετράκη η Τερψιθέα Γλυφάδας-Οι πρώτες της δηλώσεις

Το τμήμα γυναικών του ΑΟ Τερψιθέας Γλυφάδας ανακοίνωσνε την απόκτηση της αθλήτριας Βίκυ Πετράκη.












Η 25χρονη παίκτρια που αγωνίζεται στις θέσεις «4» και «5» θα ενισχύσει την ομάδα για την επόμενη σεζόν ύστερα από τρία χρόνια στη ΑΕΝΚ ενώ στο παρελθόν έχει αγωνιστεί και στο Περιστέρι. Η Πετράκη αποτελεί το τρίτο απόκτημα της ομάδας μετά τις Στεφάνου και Αστραντίνη και έπεται η συνέχεια. Οι πρώτες δηλώσεις της παίκτριας:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που βρίσκομαι στο ρόστερ της Τερψιθέας αφού πρόκειται για αναμφίβολα για μια ομάδα με σοβαρότητα που έχει αφήσει το στίγμα της τα τελευταία χρόνια στο γυναικείο μπάσκετ. Μου άρεσε ο τρόπος που με προσέγγισε το προπονητικό τιμ της ομάδας και μου έδειξαν ότι με θέλουν στο ρόστερ αλλά και το κλίμα που υπάρχει στην ομάδα από το μικρό χρονικά διάστημα που βρίσκομαι εδώ. Άλλωστε θεωρώ ότι το κλίμα ειναι το Α και το Ω σε μια επιτυχημένη πορεία και αυτός ήταν ένας από τους σημαντικότερους λόγους που επέλεξα την Τερψιθέα. Επιθυμία μου είναι να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να ξανανέβει η ομάδα στη μεγάλη κατηγορία. Θέλω εδώ να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της ΑΕΝΚ για τα 3 υπέροχα χρόνια που πέρασα».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια