Τασόπουλος: «Πρόκληση για μένα η θέση του προπονητή»

Το ΠΚ Νεάπολης, από το 1983 που πρωτοξεκίνησε είχε και έχει μια αρχή. Δύσκολα αλλάζει προπονητές. Τα τελευταία χρόνια προστέθηκε μια αρχή ακόμη. Το ΠΚ Νεάπολης δύσκολα αλλάζει προπονητές, οι όποιοι είναι και σάρκα της σάρκας του συλλόγου.








Πραγματικά εκτός από παραγωγή νέων αθλητών, ο σύλλογος προσπαθεί να αναπτύσσει και γυμναστές οι οποίοι να έχουν ειδίκευση στο μπάσκετ. Σε αυτή λοιπόν την αρχή βασίζεται όλο το οικοδόμημα του ΠΚ αυτή τη στιγμή. Παιδιά του συλλόγου έχουν αναλάβει την τύχη του και προσπαθούν για το καλύτερο.

Ένα από αυτά τα παιδιά είναι και ο Πέτρος Τασοπουλος που μέχρι πέρσι φορούσε τη στολή του συλλόγου ως αθλητής και από φέτος θα είναι ο δεύτερος προπονητής του ανδρικού και ο προπονητής των έφηβων, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε την βοήθεια του και στην ακαδημία ΝΒΑ του Πνευματικού Κέντρου.

Πριν λίγες ημέρες το μπλοκ των φίλων του ΠΚ ,πήρε μια μίνι συνέντευξη από τον Πέτρο Τασοπουλο:

-Στροφή φέτος από τη θέση του αθλητή σε αυτού του βοηθού προπονητή στο ανδρικό. Τι συναισθήματα σε διακατέχουν;

«Για μένα είναι μια πρόκληση. Θα δω από άλλη οπτική γωνία τις καταστάσεις και τα γεγονότα. Η ευθύνη πλέον είναι μεγαλύτερη και θα πρέπει να αποδείξω στους ανθρώπους που μου έδωσαν την ευκαιρία πως αξίζω γι αυτήν. Από συναισθηματικής πλευράς ακόμη είμαι λίγο μπερδεμένος γιατί όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Με τη λήξη της περασμένης αγωνιστικής σεζόν και από αθλητής βρέθηκα να είμαι βοηθός προπονητή. Αισθάνομαι λίγο αμήχανα που δε θα είμαι αθλητής μέσα στο παρκέ, αλλά και χαρούμενος για την ευκαιρία που μου παρουσιάστηκε».

Ποια πιστεύεις πως θα είναι η βασική διαφορά σε σχέση αθλητή-προπονητή και ποια θα είναι η στάση σου από εδώ και περά ως προπονητής με τους πρώην πλέον συμπαίκτες σου;

«Νομίζω πως με περιμένει πολύ περισσότερη δουλειά τώρα ως προπονητής. Ως αθλητής είχα να κάνω τις προπονήσεις μου και να αποδώσω όσο γίνεται καλύτερα στον αγώνα. Τώρα όμως έχω αναλάβει μεγαλύτερες ευθύνες. Από την άλλη πρέπει να μάθω κι άλας και δίπλα στον Γιάννη Γκενογλου μόνο κερδισμένος για το μέλλον θα βγω.

Σε σχέση  με τους πρώην συμπαίκτες μου τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ο καθένας τον ρόλο του κι εγώ τον δικό μου εντός των γηπέδων. Εκτός των γηπέδων και στην καθημερινότητα μας θα παραμείνουμε η μεγάλη παρέα του ΠΚ Νεάπολης. Αυτό είναι και το βασικό στοιχείο αυτής της ομάδας. Από την ακαδημία μας ως και το ανδρικό μας είμαστε όλοι μαζί μια παρέα. Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από αυτό, να αισθάνεσαι μέλος και να υπάρχει μια αίσθηση προστασίας και αγάπης προς το πρόσωπο του κάθε αθλητή. Πραγματικά το ΠΚ Νεάπολης έχει πετύχει πολλά πάνω σε αυτό».

Με το χέρι στην καρδιά, τι θα προτιμούσες, να ήσουν ακόμη αθλητής ή τα νέα σου καθήκοντα που ανέλαβες;

«Με το χέρι στην καρδιά θα απαντούσα σε μια τέτοια ερώτηση. Πιστεύω πως είχα να προσφέρω στο ΠΚ ως αθλητής, αλλά η νέα πρόκληση ήταν τόσο δυνατή που δύσκολα να την απέρριπτα. Από την άλλη είχα την τύχη να είναι προπονητής ο Γιάννης Γκενογλου στο ανδρικό, με τον οποίο από με την μέχρι τώρα συνεργασία μας θα μπορούσα να πω πως έχουμε προπονητική χημεία και όλα πάνε άψογα».

Με πέντε λέξεις τι σου έρχεται με την πρώτο άκουσμα του στο μυαλό.

Μάκης Ταουκιδης

-Ο άνθρωπος που έβαλε το μπάσκετ και το ΠΚ στη ζωή μου.

Ακαδημία ΝΒΑ

-Οι σταθερές βάσεις του ΠΚ.

Λευτέρης Χατζηαντωνιαδης

-Πρώην πρόεδρος του ΠΚ

Αντώνης Μποζίκης

-«Μου’κανε τη ζωή μου κόλαση»

ΠΚ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

-Το μεγάλο σχολείο μου

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης PiKapaNitis είπε…
καθε επιτυχια Πετρο...!!!