Ύμνοι για Σπανού από την επίσημη ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Νέων Γυναικών-Τι δήλωσε η διεθνής Ελληνίδα

Από τις παίκτριες που έχουν κλέψει την παράσταση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων Γυναικών που πραγματοποιείται στη Σαμψούντα είναι αναμφισβήτητα και η Άρτεμις Σπανού.






Οι εμφανίσεις της έχουν συζητηθεί και γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης (http://u20women.fibaeurope.com/en/coid_Ul0Sf,inHjYZmHo4GMiZV0.articleMode_on.html). Την χαρακτηρίζουν ως έκπληξη των αγώνων τονίζοντας ότι νωρίτερα είχε πάρει μέρος και στις υποχρεώσεις της εθνικής Γυναικών. Μάλιστα σημειώνεται ότι ήταν το κλειδί της εθνικής γυναικών στο σκοράρισμα στα προκριματικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2015 όπου η Ελλάδα είναι η πρώτη ομάδα που πήρε την πρόκριση.

«Τώρα, η Σπανού τα κάνει όλα στη Σαμψούντα. Είναι ηγέτης μέσα και έξω από το γήπεδο και οδηγεί στην Ελλάδα στο σκοράρισμα, στα ριμπάουντ στις ασίστ και στα κλεψίματα», τονίζεται χαρακτηριστικά στο δημοσίευμα.

Στη συνέχεια η διεθνής Ελληνίδα παίκτρια απάντησε σε κάποιες ερωτήσεις. Αρχικά μίλησε για τις πρώτες αναμνήσεις που έχει από το μπάσκετ λέγοντας. «Ήμουν 10 χρονών και έπαιζα στα ανοιχτά γήπεδα και το διασκέδαζα εκεί έξω. Με την εθνική ομάδα μου, το πρώτο πράγμα που περνάει από το μυαλό μου είναι όταν ήμασταν με την εθνική U16 στην Β’ κατηγορία και πήραμε την πρώτη θέση και η ομάδα ανέβηκε στην Α’ κατηγορία».
Σχετικά με τα δυνατά και αδύνατα σημεία στο παιχνίδι της είπε: «Πιστεύω ότι είμαι πολύ δυνατή μέσα στο καλάθι όπου είναι και η θέση μου. Ακόμα χρειάζεται να δουλέψω το παιχνίδι μου μακριά από το καλάθι και όπου αλλού πουν οι προπονητές. Αυτοί ξέρουν καλύτερα».

Δεν δίστασε να μιλήσει και για τους στόχους που έχει με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα λέγοντας ότι θέλει ένα μετάλλιο με την εθνική γυναικών. «Αυτός είναι ένας μεγάλος στόχος και αυτό που θέλω πραγματικά. Ελπίζω στο μέλλον να συμβεί».

Η Αρτεμις Σπανού αναφέρθηκε και στις καλύτερες παίκτριες που έχει δει να παίζουν. «Θαυμάζω πολλές παίκτριες και είναι δύσκολο να διαλέξω μία. Από Ελληνίδες είναι η Εβίνα Μάλτση και επίσης η Σελίν Ντουμέρκ από τη Γαλλία. Στη θέση μου θα έλεγα η Σαντρίν Γκρουντά».

Για την πιο σοβαρή συμπαίκτριά της και αυτή αυτήν που κάνει τα περισσότερα αστεία είπε:

«Η Αναστασία Σλούκα είναι η πιο σοβαρή παίκτρια στο γήπεδο και αυτές που κάνουν τα περισσότερα αστεία είναι η Βασιλική Τάρλα και η Ελισσάβετ Πολιτοπούλου».

Στη συνέχεια αποκάλυψε γελώντας ότι τα παπούτσια της ήταν το πρώτο πράγμα που έβαλε στη βαλίτσα της για να έρθει στη διοργάνωση. Μετά μίλησε για το στοιχείο που χωρίς αυτό δεν μπορεί να ζήσει.

«Έχω πάντα μαζί μου τον τυχερό σταυρό μου. Τον φοράω ακόμη και κατά τη διάρκεια αγώνων μου όταν οι διαιτητές δεν τον βλέπουν».

Για τις διατροφικές της απαιτήσεις ως μπασκετμπολίστρια είπε:

«Προσπαθώ να τρώω υγιεινά, αλλά αυτό δεν συμβαίνει όλη την ώρα. Τρώγω πολύ πρωτεΐνη και πίνω πολύ νερό». Όταν όμως είναι πιο ελεύθερη τρώει βάφλες με παγωτό βανίλια.

Στην ερώτηση τέλος τι θα μαγείρευε στον προπονητή της ανέφερε:

«Παστίτσιο που είναι ελληνικό φαγητό. Προσπάθησα να το κάνω μια φορά, αλλά δεν ξέρω αν θα το πετύχω. Διαφορετικά θα μαγείρευα αυγά με πατάτες».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια