Ούλιος: «Είμαι στρατιώτης του ΠΚ Νεάπολης»

Ίσως είναι η πιο αμφιλεγόμενη φυσιογνωμία του ΠΚ Νεάπολης τα τελευταία χρόνια, καθώς κάνεις δε μπορεί να του αμφισβητήσει την γνώση του πάνω στο αντικείμενο.










Έκανε ένα γρήγορο κύκλο σχεδόν από όλα τα τμήματα του συλλόγου, ως εργάτης και βοήθησε όπου τον χρειάστηκε η ομάδα. Φέτος θα τον δούμε ως προπονητή στο νέο πρωτάθλημα των U20, που θα διοργανώσει η ΕΚΑΣΘ και φυσικά στην ακαδημία ΝΒΑ. Μιλάμε για τον Δημήτρη Ουλιο, ο όποιος παραχώρησε μια μίνι συνέντευξη στο μπλογκ των φίλων του συλλόγου:

Έχεις ξεκινήσει ως αθλητής στον σύλλογο, έχεις κάνει έναν προπονητικό κύκλο σχεδόν από όλα τα πόστα. Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου σε σχέση με όλη αυτή τη πορεία;

«Σίγουρα είμαι κερδισμένος και ως αθλητής και ως προπονητής. Χαρακτηρίζω τον εαυτό μου ως ένα εργάτη του συλλόγου που θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου όπου  και όταν με χρειαστεί. Από την άλλη η χαρά μου είναι μεγάλη που βλέπω νεαρά παιδιά να ασχολούνται και να μεγαλώνουν δίπλα μου. Πραγματικά είμαι ικανοποιημένος απόλυτα».

Ήσουν ο τελευταίος προπονητής στο ανδρικό πριν αναλάβει ο Γιάννης Γκενογλου. Τα είχες πάει αρκετά καλά. Τι έγινε και δεν συνέχισες στο ανδρικό;

«Από όσο ξέρω από την εμπειρία μου στο ΠΚ αλλά και από αυτά που λένε οι παλαιότεροι παράγοντες, πρέπει να είμαι ο πρώτος προπονητής που παρότι σε έξι αγώνες είχα τέσσερις νίκες, ο σύλλογος δε θέλησε να μου δώσει και άλλη ευκαιρία στο ανδρικό. Αλλά αυτή ήταν η απόφαση της προηγούμενης διοίκησης του Λευτέρη Χατζηαντωνιαδη και τη σέβομαι απόλυτα, αν και έχω μια πικρία για το γεγονός αυτό. Η διοίκηση τότε πήρε αυτή την απόφαση, εμείς είμαστε στρατιώτες και ακολουθούμε. Η επιλογή του Γιάννη Γκένογλου ήταν ορθή και έχουμε μια αγαστή συνεργασία τα τελευταία δυο χρόνια».

Πέρσι στους έφηβους, φέτος στους νέους. Τι να περιμένουμε;

«Σίγουρα καλύτερο μπάσκετ. Φέτος δεν υπάρχουν φροντιστήρια, άρα με μεγαλύτερη συγκέντρωση και καλύτερη προπόνηση θα παίξουμε και καλό μπάσκετ. Όλα πιστεύω θα πάνε καλά. Είναι ατυχία που δε θα έχουμε δίπλα μας τον Αλέξη Καραμπάση… Αγαπάει αυτά τα παιδιά και θέλει να τα δει να παίζουν καλό μπάσκετ».

Έχεις αναλάβει και το βάρος της ακαδημίας ΝΒΑ, Τι πρέπει να αλλάξει και τι να προστεθεί;

«Στην ακαδημία όλο το τιμ δουλεύει ρολόι. Πραγματικά είμαστε μια ομάδα προπονητών που συνεργαζόμαστε σε όλα. Το μεγάλο πρόβλημα της ΝΒΑ είναι το κλειστό γήπεδο. Εδώ και χρόνια οι προπονήσεις γίνονται στο κλειστό του ΕΠΛ αλλά πλέον τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, πρέπει να βρεθεί λύση για περισσότερες ώρες στο κλειστό του ΕΑΚ».

Το μέλλον σου ως προπονητής;

«Είναι δύσκολες οι εποχές και δε μπορώ να βλέπω πέρα από την επόμενη χρονιά. Βήμα βήμα».

Θα σου αναφέρουμε πέντε λέξεις και θέλουμε να μας πεις τι σου έρχεται στο μυαλό με το άκουσμα τους…

-Θωμάς Χαρμπαλης…

Το μυαλό.

-Τάσος Λαμπρόπουλος…

Ξεχωριστή εμπειρία.

-Δημήτρης Γαλάνης…

Το ΠΚ Νεάπολης.

-Προπονητής…

Δάσκαλος, ψυχολόγος,παιδαγωγός, φίλος.

-ΠΚ Νεάπολης…

Το σπίτι μου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια