Εμειναν Σταμάτη και Κολλάτου στον Ικαρο Καλλιθέας-Οι πρώτες τους δηλώσεις


Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια λέει ο σοφός λαός και επειδή η εξαγγελία μιας νέας εποχής στο σωματείο προϋποθέτει και πράξεις,  η αλλαγή σελίδας που εξήγγειλε ο Ίκαρος Καλλιθέας ξεκινά με τι άλλο, με νιάτα, με ταλέντο, μια  φρέσκια άποψη της προοπτικής για το μέλλον που είναι η ξεκάθαρη φιλοσοφία του Ικάρου.









Η πνοή αισιοδοξίας λοιπόν ξεκινά με την ανανέωση συνεργασίας με δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα στις μικρές ηλικίες στην Ελλάδα  που αγωνίζονται στον σύλλογο. Ο λόγος για την 17χρονη σμολ φόργουορντ Γωγώ Σταμάτη  και την 15χρονη πόϊντ γκαρντ  Ευγενία Κολλάτου που θα είναι «κάτοικοι» Καλλιθέας και την νέα χρονιά. Πρόκειται  για σπουδαία ταλέντα διεθνείς με τις εθνικές υποδομών που ο σύλλογος είναι αποφασισμένος να χτίσει πάνω τους το μέλλον του.

Η Σταμάτη μίλησε στην ιστοσελίδα του συλλόγου και τόνισε: « Ήταν μια χρονιά που δούλεψα σκληρά να βελτιωθώ και να βοηθήσω την ομάδα γυναικών και των νεανίδων. Μπορεί να είμαι ακόμη μαθήτρια και μάλιστα στην Γ΄ Λυκείου αλλά το μπάσκετ είναι για μένα τρόπος ζωής και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Πήρα ευκαιρίες φέτος είχα σπουδαίες εμπειρίες αλλά διψάω να πετύχω ακόμη περισσότερα αφού εχθρός του καλού είναι σίγουρα το καλύτερο.  Είμαι αποφασισμένη να δουλέψω ακόμη σκληρότερα,  για να δικαιώσω τις προσδοκίες όλων στον σύλλογο που με εμπιστεύτηκαν για μια ακόμη χρονιά. Χαίρομαι ιδιαίτερα για την νέα προοπτική που έχει ο σύλλογος και δίνει ευκαιρίες σε νέα παιδιά. Η προσπάθεια του Ικάρου αξίζει συμπαράστασης».


Η Κολλάτου τόνισε: «Είμαι ήδη δύο χρόνια στον σύλλογο, είμαι πολύ ευχαριστημένη και θέλω να συνδυάσω τα όνειρα και τις φιλοδοξίες μου με εκείνες του συλλόγου σε όλα τα επίπεδα. Έχω ωριμάσει και σίγουρα ανοίγω και εγώ μια καινούρια σελίδα στην καριέρα μου στον σύλλογο που με τίμησε και τον τιμώ. Οι παράγοντες του συλλόγου μου ανέλυσαν τα πλάνα τους και νομίζω ταιριάζω απόλυτα σε αυτά. Έτσι είχα  μια εύκολη απόφαση να πάρω».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια