Μπαχάρογλου: «Συνεχίζω κανονικά στον Αχιλλέα Τριανδρίας»

Σχετικά για τα όσα ακούγονται για το αν θα παραμείνει ή όχι στον Αχιλλέα Τριανδρίας ως υπεύθυνος ακαδημιών και την θέση του στο Πειραματικό, ο Παναγιώτης Μπαχάρογλου διευκρίνισε τα εξής:









«Στην ομάδα του Πειραματικού θα συμμετάσχω ως παίκτης και όχι σαν προπονητής των τμημάτων υποδομής. Με τη παρουσία μου στην ομάδα του Πειραματικού θέλω να βοηθήσω τον φίλο και συνεργάτη μου Γιάννη Τσεσμετζή να υλοποιήσει τους στόχους του.

Με την ιδιότητα που έχω ως προπονητής-γυμναστής μπορώ να βοηθήσω τους παίκτες του Πειραματικού μόνο ως προς την ατομική ανάπτυξη τους.

Εχω πολλά να δώσω στον Αχιλλέα Τριανδρίας, τον σύλλογο που είναι προσωπικά για μένα δεύτερο σπίτι μου. Ο Αχιλλέας Τριανδρίας είναι από τους πιο αναγνωρισμένους συλλόγους για τις ακαδημίες που διαθέτει και δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί αθλητές που διακρίνονται σε μεγάλους συλλόγους της Θεσσαλονίκης, αλλά και στις μικρές Εθνικές ομάδες, έχουν περάσει από την ακαδημία μας.

Συνεχίζω στον Αχιλλέα και δεν έχω σκοπό να εγκαταλείψω τον σύλλογο που αγαπώ παρά μόνο αν μου το ζητηθεί. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον επικεφαλή του τμήματος καλαθοσφαίρισης Δημήτρη Πετρουλάκη για την στήριξη προς το πρόσωπό μου».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια