Ευχαριστήριο της οικογένειας Τζιότζιου


Ο προπονητής του τμήματος κορασίδων του Αρη, Τάσος Τζιότζιος και η οικογένειά του εξέδωσαν ευχαριστήρια ανακοίνωση, με αφορμή την επιτυχημένη επέμβαση, στην οποία υποβλήθηκε η κόρη τους και παίκτρια του «κιτρινόμαυρου» συλλόγου, Τατιάνα. Αναλυτικά, η ανακοίνωση έχει ως εξής:









«Η οικογένεια μου και εγώ θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον νευροχειρουργό, κ. Γιώργο Ψυχίδη και τους συνεργάτες του, ιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό στο Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, για την επιτυχή επέμβαση δισκεκτομής, στην οποία υποβλήθηκε η κόρη μας Τατιάνα Τζιότζιου, αθλήτρια της ομάδας μπάσκετ των κορασίδων του Α.Σ. ΑΡΗΣ. Επίσης, τον ευχαριστούμε για την μετεγχειρητική υποστήριξη, τις συμβουλές, την φιλική και ανθρώπινη αντιμετώπιση καθώς και για την οργάνωση της αποκατάστασης της».

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βασίλη επειδή το λάιβ του sprotshero.gr επειδή μπαίνουν πολύ μέσα κολλάει ο υπολογιστής...ξέρουμε εάν θα γίνει κανονικά με λάιβ τσατ ο αυριανός αγώνας με τον Πανιώνιο?

Γιάννης
Ο χρήστης Tsiotras είπε…
όλα τα παιχνίδια του Αρη θα τα κάνω και σε τσάτ...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σταθερή εγγύηση..Βασίλη όταν δεις το σχόλιο μου το άλλο μου απαντάς λίγο
Ο χρήστης Tsiotras είπε…
στείλε μου μήνυμα στο φέισμπουκ αν μπορείς...