Ιατρού: «Είμαι και θα είμαι μόνο Πειραματικό»


Με αφορμή ορισμένα σχόλια που δημοσιεύτηκαν για επικείμενη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα ο Δημήτρης Ιατρού σχολίασε τα εξής:











«Επειδή τις τελευταίες ώρες ακούγονται πολλά γύρω από το όνομά μου και μάλιστα ανώνυμα και επειδή τόσα χρόνια δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα, θέλω να πάρω θέση στο θέμα που προέκυψε. Ουδέποτε έχω μιλήσει με άλλη ομάδα και πόσο μάλιστα με ομάδα του φάιναλ-φορ της φετινής Γ2. Μπορεί να ήρθε το πλήρωμα του χρόνου σαν αθλητής να σταματήσω το μπάσκετ αλλά έχω να δώσω ακόμη πολλά στο Πειραματικό. Είμαι και θα είμαι στο Πειραματικό και θα βοηθάω την ομάδα που αγαπάω και δημιούργησα εγώ ο ίδιος για πάρα μα πάρα πολύ καιρό ακόμη».


Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλα κανεις και το ξεκαθαριζεις το θεμα-άλλα όμως ακουσαμε στη Νεαπολη

the journalist
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιατι δεν μιλας επωνυμα κ λες πραγματα τα οποια δεν υποστηριζεις;