«Βάζει φωτιές» εντός και εκτός παρκέ η Γωγώ Κανταρά -Φοβερή συνέντευξη και φωτογράφιση στο www.bluearena.gr

Για όλους και για όλα μίλησε στο www.bluearena.gr και στο Θωμά Μίχο η Γωγώ Καντάρα της οποία αναδημοσιεύουμε με την επισήμανση ότι στο σάιτ υπάρχουν περισσότερες φωτογραφίες:





«Μπορεί να είναι μόλις 19 χρονών, όμως εδώ και δύο χρόνια είναι η αρχηγός και το πρώτο βιολί της γυναικείας ομάδας μπάσκετ του Ηρακλή. Ο λόγος για την Γωγώ Κανταρά.
Αποστολή της; Να φορτώνει με πόντους τα αντίπαλα καλάθια. Κάτι που μέχρι τώρα το κάνει με μεγάλη επιτυχία, καθώς αποτελεί ένα από τα πιο «καυτά» ονόματα της κατηγορίας.

Η Γωγώ όμως προκαλεί και ταχυπαλμίες στον αντρικό πληθυσμό. Το γιατί; το αντιλαμβάνεται ο καθένας.

Το αστέρι του Ηρακλή φωτογραφήθηκε για λογαριασμό της BlueArena και αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στο κυανόλευκο κοινό.

-Τι σημαίνει για σένα ο Ηρακλής;

«Για μένα ο Ηρακλής είναι τα πάντα τόσο σε αθλητικό επίπεδο, όσο και σε προσωπικό. Εχω ζήσει τα πάντα με την φανέλα του Ηρακλή και αυτό δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Αν ξαναγεννιόμουν πάλι στον Ηρακλή, θα ήθελα να παίξω»

-Πέτυχες όσα ονειρευόσουν μικρή σε αθλητικό επίπεδο;

«Θεωρώ πως λόγω ηλικίας, έχω ακόμα πολλά να πετύχω. Οι στόχοι μου βρίσκονται όλοι στην αρχή τους και βήμα βήμα θέλω να φτάνω σε αυτούς».

-Αν είχες την επιλογή να αλλάξεις κάτι, τι θα ήταν αυτό;

«Δεν θα άλλαζα τίποτα από όσα έχω κάνει μέσα στον αθλητισμό. Όλα όσα πέτυχα έγιναν με σκληρή δουλειά, αφοσίωση και αρκετές θυσίες».

- Ποια τα σχέδια, οι φιλοδοξίες και τα όνειρά σου για το μέλλον;

«Ονειρά έχω και εγώ όπως και όλος ο κόσμος. Όμως είμαι της άποψης πως όταν κάνουμε σχέδια ο Θεός μας βλέπει και γελάει, οπότε προτιμώ να τα κρατά για μένα και να μην τα εξωτερικεύω.

Όμως πιστεύω πολύ ότι όποιος δουλεύει πολύ στο τέλος αμείβεται και γι αυτό καθημερινά προσπαθώ πολύ έτσι ούτως ώστε να γίνομαι καλύτερη».

- Αν με μόνο λίγες λέξεις σου ζητούσε κάποιος να περιγράψεις την ζωή σου, ποιες θα ταν αυτές;

«Πρώτα από όλα θα έβαζα την οικογένεια μου, μετά το μπάσκετ που τόσο αγαπώ, τους φίλους μου και μετά θα ακολουθούσαν οι βόλτες, οι εκδρομές και οι στιγμές που ζούμε όταν πάμε αποστολές με την ομάδα».

- Πως φαντάζεται η Γωγώ την ίδια την Γωγώ σε δέκα χρόνια από τώρα;

«Η Γωγώ σε δέκα χρόνια ε; Πω πω ούτε να το σκέφτομαι θέλω (γέλια). Εντάξει ευτυχώς είναι κάτι το μακρινό ακόμα και είπαμε καλύτερα να μην κάνουμε σχέδια. Πάντως αυτό που επιθυμώ, μιας και με ρωτάς είναι ότι και αν κάνω, όπου και να είμαι να έχω την υγεία μου και να είμαι ευτυχισμένη και ήρεμη».

- Πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

«Στον ελεύθερο μου χρόνο, μ' αρέσει να κάνω βόλτες με φίλους, να πηγαίνουμε σινεμά, ε εντάξει τώρα και σε κανά ποτάκι δεν λέω όχι».

- Ποιοι τρόποι διασκέδασης σου αρέσουν;

«Είμαι λάτρης της μουσικής. Μου αρέσει να ακούω μουσική. Διασκεδάζω πολύ με αυτόν τρόπο, σε όλες τις μορφές τις, είτε είμαι στο σπίτι, είτε είμαι κάπου έξω».

- Πιο είναι το πιο έξυπνο κομπλιμέντο που σου έχουν κάνει;

«Δυσκόλεψαν οι ερωτήσεις βλέπω (γέλια). Δεν θυμάμαι να πω την αλήθεια και πολλά κομπλιμέντα, αλλά αυτό που μου έμεινε, είναι ότι μια φορά κάποιος μου είπε ότι αν και έχω μαύρα μάτια, αυτά βγάζουν φωτιές».

- Πιστεύεις στην σημερινή μας εποχή υπάρχει το φλέρτ, ή έχει χαθεί και αυτό;

«Σίγουρα υπάρχει φλερτ στην εποχή μας. Το θέμα είναι να ξέρεις και να σου αρέσει να φλερτάρεις, σωστά όπως πρέπει να ναι το φλερτ».

- Τι είναι αυτό που έχεις ακούσει μέσα στο γήπεδο από την κερκίδα εν ώρα αγώνα και σε κανε να χαμογελάσεις ή να θυμώσεις αντίστοιχα;

«Όταν είμαι στο γήπεδο, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, είμαι απόλυτα συγκεντρωμένη στο παιχνίδι και προσπαθώ να απομονώνομαι από την κερκίδα και να μην ακούω το τι μπορεί να πει ο καθένας».

- Πιο είναι το στυλ άντρα που σε ελκύει περισσότερο;

«Μου αρέσουν οι έξυπνοι άντρες. Η εξυπνάδα για μένα σημαίνει, σωστή συμπεριφορά και χιούμορ. Η εξυπνάδα στον άντρα πρέπει να συμπληρώνει μια γυναίκα».

- Χρειάζεται αρκετή υπομονή για να καταφέρει κάποιος να κατακτήσει την Γωγώ;

«Η υπομονή είναι μία αρετή που πρέπει να την έχουν όλοι οι άνθρωποι, αλλά οι άντρες περισσότερο. Ο άντρας που έχει υπομονή, βγαίνει νικητής σε πολλά πράγματα, ίσως και στην Γωγώ».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια