Οριστικό αντίο Δικαιουλάκου στην Ταργκοβίστε

Παρά τα όσα o πρόεδρος της Ταργκοβίστε, δήλωσε στην ιστοσελίδα της ομάδας του νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Τζώρτζης Δικαιουλάκος αποτελεί οριστικά παρελθόν για την Ρουμανική ομάδα και δεν θα βρίσκεται στον πάγκο της στην υπόλοιπη σεζόν.
H ρήξη ήταν οριστική μετά την φυγή βασικών αθλητριών και νέος προπονητής θα είναι ο μέχρι πρότινος βοηθός του Τζώρτζη, Φλορίν Νίνι. Ο Δικαιουλάκος έκανε και σχετικές  δηλώσεις στις οποίες αναφέρει:

«Είμαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω ότι η λύση της συνεργασίας μου  οφείλεται σε διάφορους λόγους, και  δεν ανήκω πλέον στο κλαμπ. Αν και  ήξερα  τα προβλήματα της ομάδας που εμφανίστηκαν  λίγες ημέρες πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων, ήρθα πίσω και ήμουν παρών στο νέο ξεκίνημα της ομάδας και είχα πρόθεση να συνεχίσω αυτό το υπέροχο μονοπάτι που δημιουργήσαμε για το μπάσκετ της Ρουμανίας, αλλά τώρα είναι περισσότερο από προφανές ότι όλοι κοιτάμε από διαφορετικές κατευθύνσεις την συνεργασία και την επικοινωνία μας. Θέλω να πω ότι είμαι πολύ περήφανος για ό, τι πετύχαμε μέχρι τώρα, και να ευχαριστήσω τους παίκτες μου, το προσωπικό μου, το μάνατζμεντ  της ομάδας και όλους τους οπαδούς της Ρουμανίας που μας αγκάλισαν και υποστήριξαν τόσο ένθερμα  στη χώρα τους. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου σε  όλους το καλύτερο για την ομάδα και για τον νέο προπονητή».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια