Ντέλβα: «Τα πάντα για τον τίτλο με τον Παναθηναϊκό!»

Την υπόσχεσή της στον κόσμο του Παναθηναϊκού ότι θα κάνει τα πάντα ώστε η ομάδα να επιστρέψει στην κορυφή, έδωσε μέσω της «Πράσινης», η Νταϊάνα Ντέλβα.





Από τα περισσότερα συνθήματα των οπαδών του Παναθηναϊκού ξέρει τα λόγια στα ελληνικά και τα τραγουδάει, τρελαίνεται να παίζει στο κλειστό της Λεωφόρου και δεν διστάζει να διατυμπανίζει ότι γουστάρει που φοράει τα πράσινα…

Η κορυφαία και με διαφορά ξένη του Πρωταθλήματος, η Νταιάνα Ντέλβα τονίζει ότι ήταν πολύ εύκολο για εκείνη να συνεχίσει να φορά τα πράσινα για δεύτερη χρονιά. Θεωρεί μεγάλη τιμή που την χαρακτηρίζουν θηλυκό Μπατίστ για τον τρόπο παιχνιδιού της και υπόσχεται στους οπαδούς του Παναθηναϊκού ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό προκειμένου η ομάδα να πάει όσο γίνεται ψηλότερα. Έχει άλλωστε τους φιλάθλους του τριφυλλιού στην καρδιά της και παθιάζεται μαζί τους…

Πιστεύει ότι η φετινή ομάδα είναι πολύ αποφασισμένη και ότι μπορεί στο τέλος να πετύχει το στόχο της αναγνωρίζοντας βέβαια ότι μόνο εύκολα δεν είναι τα πράγματα… Δεν παρέλειψε, τέλος, να ευχαριστήσει την οικογένεια Μακρόπουλου για τη βοήθεια που προσφέρει στο τμήμα…

Η λαίδη «D» της Λεωφόρου δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από τη νίκη… Σε αντίθεση με τις περισσότερες συμπατριώτισσές της δεν κυνηγά το… American dream καθώς το να αγωνιστεί στο WNBA δεν είναι από τις προτεραιότητές της. Θέλει, άλλωστε, χρόνο για τον εαυτό της… Οσο για την Αθήνα, μετά από περίπου δυόμισι χρόνια παραμονής, τη θεωρεί πια σπίτι της και την έχει συνηθίσει. Τη συναρπάζουν η οικογένειά της, οι φίλοι της και
φυσικά το μπάσκετ. Σαν άνθρωπος θέλει να ζει έντονα την κάθε στιγμή γιατί στο τέλος αυτά Ο πήχης έχει μπει ψηλά φέτος για τη γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού που έχει για στυλοβάτη κάτω από τα καλάθια τη Νταϊάνα Ντέλβα, μια παίκτρια που δεν θέλει με τίποτα να χάνει. Οι προσδοκίες λοιπόν είναι μεγάλες με την ομάδα να αποχαιρετά το 2012 στην κορυφή της βαθμολογίας με το τέλος του πρώτου γύρου και την Αμερικανίδα σέντερ να θέλει οι «πράσινες» να πετύχουν τους στόχους τους…

Γιατί πήρες την απόφαση να μείνεις και πάλι στον Παναθηναϊκό;

Ήταν μια εύκολη απόφαση για μένα και είχα κανένα παράπονο από πέρυσι. Αντίθετα οι αναμνήσεις μου ήταν πολύ καλές… Οι συνθήκες είναι ιδανικές για κάθε παίκτρια στον Παναθηναϊκό. Υπάρχει και ο πρόεδρος ο κ. Αχιλλέας Μακρόπουλος που είναι δίπλα μας και βοηθάει, όπως και ο γιος του Νίκος που είναι και χορηγός της ομάδας. Τους ευχαριστούμε που είναι στο πλευρό μας και υποστηρίζουν το τμήμα και θα κάνουμε τα πάντα για να τους
ευχαριστήσουμε. Πως είναι για κάποια παίκτρια να παίζει στο κλειστό της Λεωφόρου; Πάντα μου αρέσει να παίζω στην έδρα μας. Το αισθάνομαι σπίτι μας. Η ατμόσφαιρα είναι μοναδική και οι οπαδοί φοβεροί. Πάντα ευχαριστιέμαι να παίζω εκεί και να αγωνίζομαι με τη φανέλα του Παναθηναϊκού.

Από τα λεγόμενά σου έχει δεθεί με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σύνθημα;

Δεν χρειάζεται να σκεφτώ και πάρα πολύ για να απαντήσω… Τα αγαπημένα μου είναι τα… «Θύρα 13 είναι αυτό που δεν μπορείς να φανταστείς αν δεν το δεις… Οε οε οε εδώ είναι το σπίτι σου Παναθηναϊκέ…»

Πως νιώθεις που σε αποκαλούν θηλυκό Μπατίστ;

Είναι τιμή μου. Είναι μεγάλος παίκτης ο Μπατίστ, τον γνωρίζω προσωπικά. Θεωρώ τεράστιο κομπλιμέντο για μένα αυτόν τον χαρακτηρισμό. Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που με παρομοιάζουν με αυτόν τον αθλητή. Δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο πραγματικά. Μεγάλη τιμή για μένα…

Ποιοι είναι οι στόχοι σου φέτος με τον Παναθηναϊκό;

Είναι αναμφίβολα διαφορετικοί σε σχέση με πέρυσι. Φέτος υπάρχουν περισσότερες προσδοκίες. Σε κάθε ματς θέλουμε να κερδίζουμε και προφανώς αν το καταφέρνουμε σε κάθε αγώνα στο τέλος το ταμείο θα είναι θετικό. Αν κερδίσουμε βήμα βήμα τα ματς θα έρθουν και τα καλύτερα.

Θα δίνω το 100% στο γήπεδο

Εχεις να υποσχεθείς κάτι στους οπαδούς του Παναθηναϊκού;

Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια… Δεν είναι του χαρακτήρα μου. Αυτό που σίγουρα μπορώ να τους υποσχεθώ είναι ότι θα δίνω στο γήπεδο το 100% των δυνατοτήτων μου και στο τέλος θα δούμε τι έχει πετύχει συνολικά η ομάδα. Είναι μια δύσκολη χρονιά η φετινή με το Πρωτάθλημα να είναι συναρπαστικό.

Ποια είναι μέχρι τώρα η καλύτερή σου στιγμή με τη φανέλα του Παναθηναϊκού;

Πέρυσι που φτάσαμε μέχρι τους τελικούς του πρωταθλήματος και πήγαμε τον Αθηναϊκό στην παράταση. Κάναμε από το πουθενά μια τόσο καλή πορεία πέρυσι και σε καμιά περίπτωση δεν πιστεύαμε στο ξεκίνημα ότι θα φτάναμε τόσο μακριά. Ηταν κάτι πολύ ευχάριστο όχι μόνο για μένα, αλλά και για όλες τις παίκτριες της ομάδας.

Μπορείς να μας περιγράψεις τους οπαδούς του Παναθηναϊκού; Πως τους νιώθεις;

Εχω πολλές λέξεις να πω γι’ αυτούς. Μου αρέσουν εξάλλου πάρα πολύ οι εκδηλώσεις τους. Είναι πιστοί, είναι παθιασμένοι και τρελοί. Και φυσικά φανατικοί με την καλή έννοια, όπως επίσης και ενθουσιώδεις. Μας δίνουν θετική ενέργεια που μας είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Μας δίνουν το κάτι παραπάνω και μας βοηθούν πάρα πολύ. Θέλουμε συνέχεια να κερδίζουμε.

Τι είναι αυτό που κάνει καλύτερο φέτος τον Παναθηναϊκό σε σχέση με πέρυσι;

Πέρυσι δεν είχαμε μεγάλες προσδοκίες. Φέτος τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Θέλουμε να κερδίζουμε συνέχεια. Τώρα ξέρουμε ότι έχουμε τις δυνατότητες να πάμε καλά και θα τα δώσουμε όλα για το καλύτερο δυνατό.

Πως θα πανηγυρίσεις αν πάρει ο Παναθηναϊκός το Πρωτάθλημα;

Δεν το έχω σκεφτεί… Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω πως θα το πανηγυρίζω. Μάλλον θα το αποφασίσω εκείνη τη στιγμή. Πάντως θα σκεφτώ σίγουρα κάτι το ξεχωριστό.

Πως χαρακτηρίζεις τη φετινή ομάδα του Παναθηναϊκού;

Είναι μια ομάδα αποφασισμένη για όλα και μπορεί να τα καταφέρει. Εχει χαρακτήρα στο παιχνίδι της και ξέρει τι θέλει μέσα στο γήπεδο. Οι ρόλοι των παικτριών είναι ξεκαθαρισμένοι και μπορεί να πετύχει πολλά. Δεν θέλουμε όμως να λέμε πολλά λόγια. Θέλουμε να παίζουμε καλό μπάσκετ, να διασκεδάζει ο κόσμος μαζί μας και ελπίζω να είμαστε εμείς που θα χαμογελάσουμε στο τέλος.

Έχεις μετανιώσει που επέλεξες την Ελλάδα;

Για να είμαι εδώ και στον Παναθηναϊκό ειδικότερα μάλλον μου αρέσει πολύ η Ελλάδα.Είναι πολύ ωραία εδώ…

Σκέφτεσαι να μείνεις για πολλά χρόνια στην Ελλάδα;

Δεν μπορώ να ξέρω που θα είμαι σε μερικά χρόνια, κανείς εξάλλου δεν γνωρίζει το μέλλον του. Μπορώ να μιλήσω όμως γι’ αυτή τη στιγμή. Και αυτό που έχω να πω είναι ότι είμαι πολύ καλά στην Ελλάδα.

Πως βρίσκεις την Αθήνα σαν πόλη;

Μετά από δυόμισι χρόνια, ένα στο ΔΑΣΑΛ και ενάμισι μέχρι στιγμής τον Παναθηναϊκό την έχω συνηθίσει… Την αισθάνομαι σαν τον σπίτι μου… Είναι μια ωραία πόλη και μου αρέσει πολύ..

Πως προέκυψε το μπάσκετ στη ζωή σου;

Μου άρεσε πολύ ο αθλητισμός και ειδικότερα τα ομαδικά αθλήματα. Κάτι ατομικό, όπως για παράδειγμα στίβο, δεν σκέφτηκα να κάνω. Το μπάσκετ το ξεκίνησα στα 13 μου χρόνια και όπως βλέπεται συνεχίζω ακόμα.

Σε προέτρεψε κάποιος να ασχοληθείς πιο σοβαρά με το μπάσκετ και να φτάσεις σε επαγγελματικό επίπεδο;

Μου το είπε ο προπονητής μου στο λύκειο. Είδε ότι ήμουν ψηλή και με έπεισε να μπω στη διαδικασία να δω τα πράγματα πιο σοβαρά. Και πραγματικά δεν έχω μετανιώσει που το μπάσκετ έχει γίνει μέρος της ζωής μου και θέλω να παραμείνει για πολλά χρόνια ακόμα.

Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στη ζωή σου;

Η οικογένεια μου, οι φίλοι μου και κάποια απλά πράγματα. Επίσης να παίζω μπάσκετ σε μια άλλη χώρα, όπως είναι η Ελλάδα. Θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερή σε αυτό.

Η Νταϊάνα Ντέλβα πως είναι σαν άνθρωπος;

Είμαι γενικά άνετη και εύκολη, όπως λένε οι φίλοι μου, σαν άνθρωπος. Μου αρέσει να γελάω και να περνάω καλά. Να είμαι γεμάτη ενέργεια και να ζω τη στιγμή πολύ έντονα. Θέλω να κάνω πράγματα που με γεμίζουν γιατί πιστεύω ότι τελικά αυτά είναι που θα σου μείνουν για να τα θυμάσαι.

Τι θέλεις να πετύχεις σαν μπασκετμπολίστρια στην καριέρα σου;

Πρώτα απ’ όλα θέλω να κερδίζω κάθε ματς. Σε κανέναν δεν αρέσει να χάνει. Επίσης να είμαι ανταγωνιστική και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό στο παρκέ. Γενικότερα να βοηθάω την ομάδα μου να πετύχει όσο γίνεται περισσότερα.

Για κάθε Αμερικανίδα είναι όνειρο να παίξει στο WNBA; Εσύ θα το επιχειρούσες;

Το προσπάθησα όταν τελείωσα το κολλέγιο. Πήρα μια γεύση. Θέλω όμως να έχω χρόνο για τον εαυτό μου. Σε μέλλον όμως κανείς δεν ξέρει…

Ποια είναι η πιο δύσκολη παίκτρια την οποία έχεις αντιμετωπίσει στην Ελλάδα;

Ήταν η Κάιλι Μακλάρεν που έπαιζε τον Απόλλωνα Πτολεμαΐδας την σεζόν 2010-11. Ήταν πολύ δυνατή και ογκώδης παίκτρια και πραγματικά ήταν πολύ δύσκολο να την αντιμετωπίσει κανείς.

Με τα μάτια της Νταϊάνα

Η Νταϊάνα Ντέλβα δεν είχε κανένα δισταγμό να μιλήσει και για τις συμπαίκτριές της, αλλά και για τη Γιασεμή Σαμαντούρα. Η Αμερικανίδα είναι πραγματικά απολαυστική στα όσα λέει βγάζοντας πράγματα που έχει μέσα στην καρδιά της για τους ανθρώπους με τους οποίους περνά καθημερινά πολλές ώρες μαζί τους…

Καλέντζου: Αρχηγική προσωπικότητα στο γήπεδο
Σλούκα: Ομαδική παίκτρια
Μαγκλαρα: Τρελή στο παιχνίδι της
Κόνιαλη: Δουλεύει πολύ σκληρά
Βλάνη: Σπεσιαλίστας στα τρίποντα
Δίελα: Γιόγιο (από το Ιωάννα)
Κωτούλα: Έντιμη στο παιχνίδι της
Χριστινάκη: Η μικρή μας αδερφή
Χρονοπούλου: Πλάκα κάνεις!
Μοσχοπούλου: Έντονη προσωπικότητα
Θεολόγου: Όμορφο κορίτσι
Σαμαντούρα: Αγαπώ την Τζάσμιν

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια