Κάββουρας: «Αναλαμβάνω αποκλειστικά την ευθύνη»

Ο προπονητής των γυναικών της Αγίας Παρασκευής, Γιώργος Κάββουρας, σε αποκλειστικές δηλώσεις του στο μπλογκ, αναλαμβάνει την ευθύνη για την μέχρι τώρα πορεία του τμήματος, τονίζοντας τα εξής:








«Εχω την ανάγκη μετά από τέσσερις αγωνιστικές να κάνω απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της ομάδας. Είναι γεγονός ότι ξεκινήσαμε με πολύ δύσκολο πρόγραμμα (Κως εκτός, Κηφισιά εντό,ς Πρωτέας και Τρίπολη εκτός). Κάναμε μια πολύ καλή νίκη με Κηφισιά και τρεις δίκαιες ήττες αντίστοιχα με τους άλλους. Απρόσμενοι τραυματισμοί βασικών παιχτριών, μας στέρησαν ίσως ακόμα μία νίκη.

Δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Γνωρίζοντας το υλικό της ομάδας, θεωρώ ότι θα μπορούσαμε να ήμαστε σε καλύτερη κατάσταση .Πιστεύω στις αθλήτριές μου, τις εμπιστεύομαι και ξέρω ότι θα κάνουν τα πάντα για να επανέλθει η ομάδα στους αρχικούς της στόχους. Στα δύσκολα όμως πρώτα ο προπονητής και μετά όλοι οι άλλοι, έχει και πρέπει να έχει, τον πρώτο λόγο σε απόδοση ευθυνών.

Κάτι προφανώς δεν εχει κάνει καλά. Κάνοντας την δική μου αυτοκριτική αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη και θα κάνω αυτό πού κατά την κρίση μου θα είναι καλύτερο για την ομάδα. Σε μια Ελλάδα όπου πολλοί άνθρωποι κυκλοφορούν εδώ και καιρό μς σκυμμένο κεφάλι από τις απανωτές ήττες, εγώ δεν θα ακολουθήσω, θα το παλέψω μέχρι τέλους. Απλά περιμένω και από τις παίκτριές μου, να δώσουν την δική τους απάντηση σε όλους αυτούς πού βιάστηκαν να μας καταδικάσουν! Ας περιμένουν όλοι αυτοί! Εύχομαι απλά όμως, όλοι μας να ήμαστε γεροί».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια