Χατζηνικολάου: «Πάντα ήθελα να παίξω στην Ισπανία»

Πανέτοιμη να βοηθήσει τη νέα της ομάδα, την Κάχα Ρουράλ δήλωσε η Ολγα Χατζηνικολάου κατά την παρουσίασής της από τους Ισπανούς και μίλησε για την απόφασή της να αφήσει το ελληνικό πρωτάθλημα.





«Θα αγωνιστώ για πρώτη φορά σε ομάδα του εξωτερικού και θεωρώ ότι η Κάχα Ρουράλ ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα, η οποία ξέρω ότι έχει μεγάλη ιστορία. Μου αρέσει ο ισπανικός τρόπος παιχνιδιού, γιατί γίνονται πολύ δυνατά ματς και ένα από τα δικά μου χαρακτηριστικά είναι ότι παίζω σκληρά. Θέλω να απολαύσω το κάθε μου ματς με τη νέα μου ομάδα και να ελπίζω να βελτιώνομαι συνεχώς», ήταν η  αρχική τοποθέτηση της Ολγας Χατζηνικολάου, όπως γράφει το www.superbasket.gr, κατά την διάρκεια της παρουσίασης της.

«Μου αρέσει να τρέχω στον αιφνιδιασμό και μπορώ να αγωνιστώ στις θέσεις "1". "2" και "3". Επιπλέον είμαι καλή στα ριμπάουντ και τα πάω μια χαρά στην άμυνα», ήταν η απάντηση της Ολγάς Χατζηνικολάου όταν ρωτήθηκε για τον δικό της ρόλο μέσα στην ομάδα.

Για την απόφασή της να αγωνιστεί στο Ισπανικό πρωτάθλημα δήλωσε: «Πέρασα πολλά χρόνια αγωνιζόμενη στην πατρίδα μου και αυτή τη σεζόν αποφάσισα να κάνω  το μεγάλο άλμα και να αγωνιστώ στο ισπανικό πρωτάθλημα, το οποίο είναι πολύ ανταγωνιστικό και έχει πολλές ταλαντούχες παίκτριες. Επιπλέον, στην Ισπανία, οι άνθρωποι αγαπούν τα γυναικεία σπορ. Πάντα ήθελα να παίξω στην Ισπανία».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια