Εξι διαιτητές δεν κατάφεραν να περάσουν τα αγωνιστικά
τεστ στο 30ο Ετήσιο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διαιτησίας της Α1 και της Α2, το
οποίο διεξήχθη στη Ναυπακτία από την Παρασκευή (21/9) ως την Τρίτη (25/9).
Όπως γράφει το www.superbasket.gr oι Πανταζής, Μήτσιου, Σιμητόπουλος, Τατούδης, Σαλικίδης και Τσούνας ήταν εκείνοι που δεν πέρασαν τα αγωνιστικά τεστ και «κόπηκαν».
Όπως γράφει το www.superbasket.gr oι Πανταζής, Μήτσιου, Σιμητόπουλος, Τατούδης, Σαλικίδης και Τσούνας ήταν εκείνοι που δεν πέρασαν τα αγωνιστικά τεστ και «κόπηκαν».

















0 Σχόλια