Ζόχνοβα στο Cobrasports.gr: «Η παρουσία στους Ολυμπιακούς, κορυφαία στιγμή στην καριέρα μου»

Την περσινή σεζόν τη γνωρίσαμε με τη φανέλα του Αθηναϊκού, τον οποίο ενίσχυσε στα ματς της Ευρώπης. Η Κατερίνα Ζόχνοβα κατάφερε φέτος να εκπληρώσει ένα μεγάλο της όνειρο: να συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες με την εθνική της ομάδα της Τσεχίας.








Η ίδια, μιλώντας στο Cobrasports.gr και στον Γιώργο Μπακόλα παραδέχθηκε ότι αυτή είναι η κορυφαία στιγμή στην καριέρα της.

-Ποια είναι τα συναισθήματα για μια αθλήτρια, όπως εσύ, η οποία έχει την τύχη να λαμβάνει μέρος στην κορυφαίο αθλητικό γεγονός του πλανήτη με την εθνική ομάδα της χώρας της;

«Ειλικρινά, ο μοναδικός μου στόχος όσον αφορά στην εθνική μου ομάδα, ήταν να απολαύσω το μπάσκετ και να προετοιμαστώ για τη νέα σεζόν. Δε σκεφτόμουν πολύ το αν θα καταφέρω ή όχι να παίξω στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η περασμένη σεζόν, ήταν αρκετά δύσκολη και πιεστική για μένα, προετοιμαζόμουν εξάλλου και για την αποφοίτησή μου από το Πανεπιστήμιο. Τελικά μπόρεσα και να πάρω το πτυχίο μου και να είμαι στην αποστολή για το Λονδίνο! Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό! Αποτελεί ύψιστη τιμή να εκπροσωπώ την πατρίδα μου σε μια τόσο σπουδαία διοργάνωση!».

-Μίλησέ μου για τους στόχους της ομάδας σου, αλλά και τους δικούς σου στο Λονδίνο.

«Βασικός μας στόχος είναι να προκριθούμε στον επόμενο γύρο. Στον όμιλο που αγωνιζόμαστε υπάρχει ένα ξεκάθαρο φαβορί, οι ΗΠΑ, και από εκεί και πέρα όλες οι άλλες ομάδες μπορούν να καταλάβουν τη δεύτερη θέση. Όλα θα εξαρτηθούν από τη φόρμα στην οποία θα βρεθούμε και φυσικά η τύχη θα παίξει κι αυτή το ρόλο της. Θα πάμε βήμα βήμα κι ελπίζω να τα καταφέρουμε. Προσωπικά, αυτό που θέλω είναι να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της και να απολαύσω το την ατμόσφαιρα από αυτό το μεγάλο αθλητικό γεγονός!»

-Προφανώς αυτή είναι η κορυφαία στιγμή της καριέρας σου, έτσι;

«Ναι! Είναι σίγουρα! Νομίζω αυτό ισχύει για όλους τους επαγγελματίες αθλητές. Πλέον μπορώ να καυχιέμαι ότι ανήκω στην κατηγορία των αθλητών που απολαμβάνουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες! Τι συναίσθημα κι αυτό!»

-Υπάρχει κάτι με το οποίο θα άλλαζες τη συμμετοχή σου στους Αγώνες του Λονδίνου;

«Φυσικά και όχι! Σε καμία περίπτωση! Δεν υπάρχει άλλη απάντηση σε αυτό που με ρωτάς!»

-Θα ήθελα τη γνώμη σου σχετικά με τον αποκλεισμό της Εθνικής Ελλάδας ανδρών από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ήταν έκπληξη για σένα;

«Είμαι μεγάλη οπαδός του ελληνικού μπάσκετ. Και ειδικά του Παναθηναϊκού! Παρακολούθησα τους αγώνες της Ελλάδας στο Προολυμπιακό και ειλικρινά ο αποκλεισμός ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα… Στενοχωρήθηκα μετά την ήττα από τη Νιγηρία. Θεωρώ ήταν μια άτυχη στιγμή, άλλωστε συμβαίνουν τέτοιες εκπλήξεις σε όλα τα σπορ. Σίγουρα, όμως, δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη για το ελληνικό μπάσκετ και θα παραμείνω οπαδός της. Μιλώ για τους άντρες πάντα, έτσι; (γέλια)»
-Διατηρείς επικοινωνία με Ελληνίδες πρώην συμπαίκτριές σου;

«Κοίτα… έχω μια επαφή με κάποια κορίτσια, αλλά δε θα ήθελα να πω κάτι άλλο για τον Αθηναϊκό, καθώς βρίσκομαι σε διαμάχη με το σύλλογο».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια