Για το Βουκουρέστι της Ρουμανίας αναχώρησε η Εθνική Ομάδα
των Νεανίδων οπού θα λάβει μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (Α Κατηγορίας) που θα
διεξαχθεί 26 Ιουλίου με 5 Αυγούστου.
Ο Ομοσπονδιακός προπονητής, Γιώργος Βελισσαράκος, επέλεξε τις παρακάτω 12 αθλήτριες: Σταμολάμπρου, Στυλιάρα, Παπαβασιλείου, Σιδέρη, Εμμανουηλίδου, Καλομιτσίνη, Ιωαννίδου, Λάβλι, Κόλλια, Τάρλα, Φουράκη Σ.,Φουράκη Β.
Ο Ομοσπονδιακός προπονητής, Γιώργος Βελισσαράκος, επέλεξε τις παρακάτω 12 αθλήτριες: Σταμολάμπρου, Στυλιάρα, Παπαβασιλείου, Σιδέρη, Εμμανουηλίδου, Καλομιτσίνη, Ιωαννίδου, Λάβλι, Κόλλια, Τάρλα, Φουράκη Σ.,Φουράκη Β.
Η Ελλάδα συμμετέχει στο Β Όμιλο της διοργάνωσης μαζί με
τις Ρουμανία, Ρωσία και Τουρκία.
















0 Σχόλια