Κουτσουνούρη : «Ερχομαι στην Αθήνα για δουλειά και σπουδές»-Απάντηση της αθλήτριας στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού Βόλου

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της διοικούσας επιτροπής του Ολυμπιακού Βόλου για την μεταγραφή της στο σωματείο του  Ίκαρου Καλλιθέας η Ασημίνα Κουτσουνούρη τονίζει τα εξής:









«Με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα χθες 27/07/2012 στον ηλεκτρονικό τύπο την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Ολυμπιακός Βόλου σχετικά με την μεταγραφή μου στον Ίκαρο Καλλιθέας. Σε επικοινωνία μου τόσο με τον προπονητή του Ολυμπιακού Βόλου όσο και με το μέλος της διοικούσας επιτροπής τους εξήγησα ότι οι λόγοι της μεταγραφής μου είναι καθαρά προσωπικοί και αφορά το ότι έχω βρει δουλειά στην Αθήνα αλλά και το ότι  θέλω να συνεχίσω τις σπουδές μου. Στα πλαίσια της μετακόμισης μου φυσικά θέλω να συνεχίσω να παίζω μπάσκετ και έτσι ήρθα σε επαφή με την ομάδα του Ικάρου και τους εξέφρασα την επιθυμία μου να ενταχθώ στην ομάδα τους.  Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα και είμαι ελεύθερη να επιλέξω τον τόπο διαμονής και εργασίας μου και συγχρόνως να συνεχίζω να παίζω μπάσκετ.  Τόσο πέρσι όσο και φέτος προσπάθησα να έρθω σε συνεννόηση  με την ομάδα του Βόλου για την αποδέσμευση μου, αλλά ποτέ δεν υπήρχε σχετική ανταπόκριση. Η ομάδα του Βόλου αξίωνε και αξιώνει υπέρογκα ποσά για την αποδέσμευση μου χωρίς να συνυπολογίζει και να αναγνωρίζει τις οφειλές που υπάρχουν προς το πρόσωπο μου από προηγούμενες διοικήσεις.
 Έχω συμφωνήσει σε όλα με το σωματείο του Ικάρου και θα αγωνίζομαι την προσεχή χρονιά εκεί. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον νέο μου προπονητή κ. Λειβάδη που αφουγκράστηκε την επιθυμία μου να συνεχίζω να παίζω μπάσκετ και συγκατάθεσε στην ένταξη μου στην ομάδα του.  Θα ήθελα να υπάρξει συναινετική λύση με την προηγούμενη ομάδα μου και να κατανοήσουν το πρόβλημα μου. Δεν νομίζω ότι αξίζω αντιδικίες, ανακοινώσεις και απειλές από την ομάδα της πόλης μου που τόσα χρόνια τίμησα. Είναι καιρός για μια νέα σελίδα στην καριέρα μου και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια