Τιάνα και Ιβάνα Ράτσα στον ΠΑΟΚ-Κόρες του Ντράγκαν Ράτσα γεννημένες το 1997 και 1999(!!!)

Δύο αδελφές με Κυπριακή υπηκοότητα οι Τιάνα και Ιβάνα Ράτσα είναι τα δύο μεταγραφικά αποκτήματα του ΠΑΟΚ.






Η Τιάνα μεγάλωσε και έκανε τα πρώτα της βήματα στην ΑΕΛ. Γεννήθηκε το 1997, έχει ύψος 1.78 παίζει στις θέσεις 3 και 4 και αποτελούσε βασικό στέλεχος της γυναικείας ομάδας της ΑΕΛ, της ομάδα των κορασίδων, των νεανίδων αλλά και της Εθνικής Κύπρου U16. Μαζί με την Τιάνα στην Ελλάδα για να ενσωματωθεί στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ θα μεταβεί και η μικρή της αδερφή της Ιβάνα Ράτσα γεννημένη το 1999, έχει ύψος 1.72 και παίζει στις θέσεις 1 και 2.
Όπως διαβάζουμε στην Κυπριακή εφημερίδα Goal (φωτό) είναι κόρες του πρώην προπονητή του Ηρακλή Ντράγκαν και της Μπράγκα Ράτσα και μέχρι πέρυσι αγωνιζόταν στην ΑΕ Λεμεσού. Η Τιάνα Ράτζα επιβεβαίωσε τη μεταγραφή της με δηλώσεις της στην ιστοσελίδα της Κυπριακής ομάδας: «Είμαι στην ΑΕΛ πολλά χρόνια και αυτά τα χρόνια πέρασα υπέροχα. Η ΑΕΛ έγινε η δεύτερη μου οικογένεια, οι σχέσεις μου με τις συμπαίκτριες μου αλλά και τους προπονητές μου ήταν και εξακολουθούν να είναι άριστες αλλά και γενικά με όλους τους ανθρώπους που γνώρισαν στην καλαθοσφαιρική ΑΕΛ. Με μερικούς ανθρώπους δέθηκα πολύ και αυτός είναι ένας λόγος που λυπάμαι που φεύγω. Πήρα αυτή την σημαντική απόφαση έχοντας στο μυαλό μου μόνο το μέλλον μου. Η καλαθόσφαιρα είναι η ζωή μου, θέλω να συνεχίσω επαγγελματικά και η Θεσσαλονίκη είναι καλή για το πρώτο βήμα. Θέλω μέσα από την καρδία μου να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΑΕΛ στο γυναικείο Κώστα Χριστοδούλου, τους προπονητές μου Γιώργο Παλάλα και Άριστο Άριστου και τον προπονητή της Εθνικής Κώστα Εγγλέζο».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια