Πολύ κοντά σε συμφωνία με τους ανθρώπους του Ελληνικού
βρίσκεται η Ελένη Καπογιάννη για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ομάδας.
Σύμφωνα με το www.womensports.gr ιι δύο πλευρές βρίσκονται σε επαφές εδώ και αρκετό καιρό και φαίνεται πως η υπόθεση θα έχει θετικό τέλος για τους νεοφώτιστους. Όπως είναι φυσιολογικό πολλές από τις παίκτριες που είχε η Καπογιάννη στη ΦΕΑ, αναμένεται να αγωνίζονται τη νέα σεζόν με τα χρώματα του Ελληνικού.
Σύμφωνα με το www.womensports.gr ιι δύο πλευρές βρίσκονται σε επαφές εδώ και αρκετό καιρό και φαίνεται πως η υπόθεση θα έχει θετικό τέλος για τους νεοφώτιστους. Όπως είναι φυσιολογικό πολλές από τις παίκτριες που είχε η Καπογιάννη στη ΦΕΑ, αναμένεται να αγωνίζονται τη νέα σεζόν με τα χρώματα του Ελληνικού.




















0 Σχόλια