Παραιτήθηκε από το ΔΣ της ΜΕΝΤ ο Νίκος Δατσέρης

Ο Νίκος Δατσέρης, απέστειλε προς τον πρόεδρο της ΜΕΝΤ την κάτωθι επιστολή παραίτησης από μέλος του ΔΣ της ομάδας:










«Με την παρούσα επιστολή μου, σας δηλώνω, ότι παραιτούμαι από την θέση μου, ως απλό μέλος του διοικητικού συμβουλίου, του αθλητικού σωματείου «Μορφωτική Ένωση Νεολαίας Τούμπας», για τους εξής λόγους που παραθέτω εν συντομία:
Από μηνών, όπως γνωρίζετε, έχω ζητήσει επανειλημμένως (όπως και άλλα μέλη του Δ.Σ.) από εσάς προσωπικά αλλά και τον ταμία του Δ.Σ., να ενημερώσετε προφορικώς ή/και εγγράφως τα μέλη του Δ.Σ. και εμένα προσωπικά, για τα υφιστάμενα και διαρκώς επιδεινούμενα, προβλήματα λειτουργίας των αγωνιστικών τμημάτων και ακαδημιών του συλλόγου, τα οποία ουσιαστικά αφορούν οικονομικές οφειλές του σωματείου μας προς τρίτους, όπως προπονητές ακαδημιών, υπαλληλικού προσωπικού, μισθώσεις προπονητικών χώρων κ.λπ. αλλά και για τις παλιότερες οικονομικές οφειλές του σωματείου προς το Δημόσιο και τρίτους και κυριότερα, να μας ενημερώσετε, τι προτίθεται η διοίκηση να πράξει ή τι πράττει, προς άμεση αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων, ώστε να ληφθούν και αντίστοιχες αποφάσεις του Δ.Σ. ως μόνου αρμόδιου οργάνου διοίκησης.
Το αίτημά μου αυτό, συνιστά το ελάχιστο καθήκον ενημέρωσης που έχω ως μέλος του Δ.Σ. από τον Πρόεδρο και τον ταμία του Δ.Σ. και βεβαίως συνιστά δική σας νόμιμη υποχρέωση να το πράξετε.
Διαπιστώνω όμως ότι ουδεμία τέτοια πρόθεση έχετε, αντιθέτως κωλυσιεργήσατε σκοπίμως και με διάφορα προσχήματα, τη σύγκληση και συνεδρίαση του Δ.Σ., τους αμέσως προηγούμενους μήνες, ενώ εκ του καταστατικού, υφίσταται υποχρέωσή σας για σύγκλησή του, τουλάχιστον μία φορά μηνιαίως και εκτάκτως εντός του ίδιου μηνός, εφόσον υφίσταται σοβαρός λόγος.
Προφανώς αντιλαμβάνεστε τη διοίκηση του σωματείου, ως αποκλειστικά δική σας υπόθεση και τη συμμετοχή των μελών στη λειτουργία του Δ.Σ. ως «αναγκαίο κακό», ειδικά όταν τα μέλη σας θέτουν καίρια ερωτήματα που αφορούν την ίδια τη βιωσιμότητα του σωματείου, την εικόνα και φήμη του σωματείου προς τρίτους αλλά και την αξιοπιστία των διοικούντων του. Πιθανότατα βεβαίως η προσωπική αξιοπιστία σας να μην αποτελεί και το βασικό ενδιαφέρον σας. Η δική μου όμως φήμη και αξιοπιστία έναντι των τρίτων, δεν μπορεί να εξαρτάται ή να θίγεται από προσωπικές σας ενέργειες, παραλείψεις και διοικητικές επιλογές, στις οποίες δεν είχα και δεν θα έχω συμμετοχή.
Λόγω λοιπόν της προπεριγραφόμενης κατάστασης που εσείς, προσωπικά, δημιουργήσατε αλλά και της συνεχιζόμενης παραβίασης του καταστατικού του σωματείου από μέρους σας, δηλώνω την παραίτησή μου από μέλος του Δ.Σ. και παρακαλώ να την γνωστοποιήσετε και στα λοιπά μέλη του, ως ισχύουσα από σήμερα.
Σας δηλώνω ότι θα παρακολουθώ την πορεία της διοίκησης και του σωματείου ως μέλος αυτού, επιδιώκοντας την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του σωματείου και των αθλητών του και μόνο αυτών»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια