Σε τρίτο παιχνίδι θα κριθεί το δεύτερο εισιτήριο για τον
τελικό του ελληνικού πρωταθλήματος αφού ο Παναθηναϊκός επικράτησε στον τέταρτο
ημιτελικό των Εσπερίδων με 75-70 και έκανε το 2-2 στη σειρά.
Όπως διαβάζουμε στο www.basketblog.gr οι «πράσινες» είχαν τον έλεγχο του ρυθμού από τα πρώτα λεπτά και είναι χαρακτηριστικό πως σε κανένα σημείο του αγώνα δεν απώλεσαν το προβάδισμα.
Όπως διαβάζουμε στο www.basketblog.gr οι «πράσινες» είχαν τον έλεγχο του ρυθμού από τα πρώτα λεπτά και είναι χαρακτηριστικό πως σε κανένα σημείο του αγώνα δεν απώλεσαν το προβάδισμα.
Πρώτη σκόρερ του τριφυλλιού σε ακόμα ένα παιχνίδι ήταν η
Ντέλβα (26 πόντοι, 15 ριμπάουντ), ενώ από τις «κυανοκίτρινες» ξεχώρισε η Ντάναμ
που σημείωσε τριπλ νταμπλ με 12 πόντους, 13 ριμπάουντ και 10 ασίστ. Πλέον η
σειρά μεταφέρεται και πάλι στο κλειστό της Καλλιθέας στο πέμπτο και τελευταίο
παιχνίδι, το οποίο θα διεξαχθεί το Σάββατο (21/04, 18:00).
Δεκάλεπτα: 18-12, 41-37, 60-48, 75-70
Διαιτητές: Αποστολίδης - Παπαφωτίου
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Σαμαντούρα): Βλάνη 11 (1), Κόνιαλη, Σπαθάρη
4, Μαγκλάρα 13, Κοσμά 11 (9 ριμπ.), Χαβαλέ, Σουίαρς 8, Ντέλβα 26 (15 ριμπ.),
Πασχοπούλου, Σλούκα 2, Χριστινάκη.
ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ (Λειβάδης): Τζεγιαννάκη 8 (1), Καλογήρου 5 (1),
Αθανασίου 6 (2), Λουκάτου 4, Σπίνου 3, Καλοπήτα 2, Ντάναμ 12 (13 ριμπ., 10
ασ.), Ουίλιαμς 30 (13 ριμπ.).

















0 Σχόλια