Στην 17η συνεχόμενη νίκη έφτασε η ΑΕΝ Κρήνης,
κερδίζοντας τον Ποσειδώνα Καλαμαριάς με
64-47 στο τοπικό ντέρμπι που διεξήχθη το βράδυ της Δευτέρας στο ΔΑΚ Καλαμαριάς.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με την ΑΕΝ Κρήνης να μπαίνει μπροστά στο σκορ από το πρώτο δεκάλεπτο δημιουργώντας διαφορά 8 πόντων. Το δέυτερο δεκάλεπτο ήταν το καθοριστικό όπως φάνηκε. Η ΑΕΝ ανεβάζοντας στροφές κατάφερε να φτάσει στο 34 -17 που ήταν και το σκορ ημιχρόνου. Αυτή η διαφορά διατηρήθηκε στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού με την ομάδα του Ποσειδώνα να προσπαθεί να πλησιάσει, χωρίς όμως να μπορεί να το καταφέρει. Το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσει στους 10 πόντους στα μέσα του 4ου δεκαλέπτου εκεί όμως η νικήτρια ομάδα αντέδρασε βάζοντας πολύ ωραία καλάθια και ανεβάζοντας ξανά την διαφορά. Κερδίζοντας για δέυτερη φορά τον Ποσειδώνα Καλαμαριάς και έχοντας κερδίσει και την ομάδα του Ν. Βότση και στα δυο παιχνίδια χρίζεται αυτομάτως «αφεντικό της Καλαμαριάς».
«17x17» λοιπόν και πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα
και τον προπονητή για την προσπάθεια που έχουν καταβάλει για τα μέχρι τώρα
αποτελέσματα στο πρωτάθλημα. Τα βλέμματα στρέφονται τώρα στο ερχόμενο εκτός
έδρας παιχνίδι με την ομάδα των Μετεώρων.
























0 Σχόλια