Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Σ.Δ.Κ. Θράκης επιθυμεί να
ευχαριστήσει την «Αγροθράκη Σταυρακάρας Π. Α.Ε.» και τον κύριο Σταυρακάρα
προσωπικά, για την ευγενή χειρονομία του
σε ότι αφορά τη χορηγία της φανέλας προς τους διαιτητές του Συνδέσμου.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση, «η προσφορά του αυτή, φανερώνει αγάπη και ενδιαφέρον για τον αθλητισμό και αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το Σύνδεσμό, διότι ενισχύεται η προσπάθειά μας ώστε να συνεχίσουμε απρόσκοπτα και με περισσότερο ενθουσιασμό το λειτούργημα της διαιτησίας.
Με την ελπίδα ότι
και στο μέλλον θα τύχουμε της ίδιας
υποστήριξης εκ μέρους του , τον
ευχαριστώ και πάλι και του εύχομαι υγεία και κάθε επαγγελματική επιτυχία.
Τέλος, εκτιμώντας ιδιαιτέρως την προσφορά του και
αναγνωρίζοντας την καθοριστική συμβολή του στην επίτευξη της χορηγίας,
ευχαριστώ θερμά δημοσίως για την πολύτιμη βοήθειά του στο δύσκολο έργο μας, τον
πρόεδρο του Δ.Σ. της Ε.ΚΑ.Σ.Α.ΜΑ.Θ. Νικόλαο Νικολόπουλο».

















0 Σχόλια