Σπαθάρη: «Ήμουν σίγουρη ότι θα το βάλω»


Η Κατερίνα Σπαθάρη, με το τρίποντο της οποίας ο Παναθηναϊκός έστειλε το παιχνίδι μσε δεύτερη παράταση, εμφανίστηκε χαρούμενη για τη νίκη επί των Εσπερίδων και αισιόδοξη για τη συνέχεια σε πρωτάθλημα και Κύπελλο. Αναλυτικά τα όσα είπε στο paowbc:







-Πώς αισθάνθηκες τη στιγμή που σούταρες στο τέλος της παράτασης;

«Ήμουν σίγουρη ότι θα το βάλω. Βέβαια ήταν μέσα από σύστημα της κόουτς. Εγώ ή η Τσέλσι θα παίρναμε πάνω μας το σουτ. Τελικά είμουν εγώ αυτή που βρήκε το στόχο και είμαι πανευτυχής. Η ομάδα κέρδισε, κατακτά άλλον ένα στόχο που είχε θέσει, πα' ό,τι στα αρχικά μας πλάνα δεν περιμέναμε ότι θα τα καταφέρουμε τόσο καλά. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις συμπαίκτριές μου. Είναι εξαιρετικές τόσο σαν παιδιά όσο και σαν αθλήτριες. Επίσης ευχαριστώ και το προπονητικό τιμ. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά και τώρα με την προσθήκη και του Πέτρου Πρέκα νομίζω ότι η ομάδα έχει βρει αυτό το κάτι που της έλειπε ώστε να πραγματοποιήσει αυτές τις νίκες».

-Η νίκη αυξάνει και τις προσδοκίες για τη φετινή ομάδα;

«Σίγουρα. Κάθε νίκη τέτοιου επιπέδου μας ανεβάζει ακόμα υψηλότερα. Ονειρευόμαστε πάρα πολλά για αυτή την ομάδα, γιατί πάνω απ' όλα την αγαπάμε, είμαστε Παναθηναϊκοί και αγωνιζόμαστε και για τον κόσμο μας είτε βρίσκεται στο γήπεδο είτε όχι».

-Ακολουθεί το παιχνίδι της Τετάρτης με τον ΔΑΣΑΛ

«Και αυτό το παιχνίδι θέλει προσοχή. Κάθε ματς είναι διαφορετικό. Πρέπει να συγκεντρωθούμε για την Τετάρτη, να είμαστε προετοιμασμένες, να κερδίσουμε και σε αυτή την αναμέτρηση και να συνεχίσουμε με νίκες ώστε να πάμε στο φάιναλ φορ να δείξουμε και εκεί τις δυνατότητές μας».

-Όσο αναφορά το Κύπελλο, η ομάδα έχει τις δυνατότητες να διεκδικήσει εκεί έναν τίτλο;

«Με λίγη τύχη και πολλή προσπάθεια πιστεύω ότι μπορεί και να τα καταφέρουμε».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια