Εκλεψαν τα δελτία του Απόλλωνα Πτολεμαΐδας

Απώλεια-κλοπή δελτίων δήλωσε ο Απόλλωνας Πτολεμαΐδας καθώς το ανακάλυψε μισή ώρα πριν την έναρξη του αγώνα της ομάδας με την ΦΕΑ.





Το παιχνίδι φυσικά δεν διεξήχθη για τον συγκεκριμένο λόγο, ενώ σε επικοινωνία του μπλογκ πριν από λίγο με τον έφορο της ομάδας Χρήστο Τακουλίδη, ο τελευταίος τόνισε: «Δεν τα βρήκαμε ακόμη, δεν ξέρω που είναι. Ψάχνουμε στο ξενοδοχείο, στο λεωφορείο και σε όλα τα μέρη που μπορεί να βρίσκονται. Φυσικά μπορεί και να τα κλέψαν. Κάναμε ήδη δήλωση στο αστυνομικό τμήμα της Νέας Φιλαδέλφειας για το συμβάν». 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια