Αρκετά παράπονα από τη διαιτησία των Θεοδώρου-Στούμπου, έχουν στον Αετό.
Οπως δήλωσαν μετά τον αγώνα με τον Αχιλλέα Θερμαϊκού μέσω του προπονητή τους, τους χρέωσαν με τρεις τεχνικές ποινές και δύο αντιαθλητικά φάουλ και βρέθηκαν πολύ λιγότερες φορές στην γραμμή των ελευθέρων βολών από τους αντιπάλους τους.
Οπως δήλωσαν μετά τον αγώνα με τον Αχιλλέα Θερμαϊκού μέσω του προπονητή τους, τους χρέωσαν με τρεις τεχνικές ποινές και δύο αντιαθλητικά φάουλ και βρέθηκαν πολύ λιγότερες φορές στην γραμμή των ελευθέρων βολών από τους αντιπάλους τους.

















0 Σχόλια