Ο ΣΔΚ Θράκης πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη, προκειμένου διαιτητές-μέλη του να παρακολουθήσουν τον αγώνα Γαλατά Σαράι-Ολυμπιακός για το τοπ-16 της Ευρωλίγκα, στο Αμπντί Ιπεκτσί.
Η εννεαμελής αποστολή είχε την ευκαιρία να θαυμάσει ορισμένα από τα ιστορικά αξιοθέατα της Πόλης, να δοκιμάσει την πολίτικη κουζίνα και να απολαύσει έναν συναρπαστικό αγώνα υψηλού επιπέδου. Είχε την τύχη να διανυκτερεύσει στο ίδιο ξενοδοχείο με την ελληνική ομάδα και τα μέλη του συνδέσμου τη δυνατότητα να συνομιλήσουν και να φωτογραφηθούν με τους παίκτες.
Η εννεαμελής αποστολή είχε την ευκαιρία να θαυμάσει ορισμένα από τα ιστορικά αξιοθέατα της Πόλης, να δοκιμάσει την πολίτικη κουζίνα και να απολαύσει έναν συναρπαστικό αγώνα υψηλού επιπέδου. Είχε την τύχη να διανυκτερεύσει στο ίδιο ξενοδοχείο με την ελληνική ομάδα και τα μέλη του συνδέσμου τη δυνατότητα να συνομιλήσουν και να φωτογραφηθούν με τους παίκτες.



















0 Σχόλια