Ακόμα ένα φιλικό παιχνίδι έδωσε η γυναικεία ομάδα του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινες» αντιμετώπισαν τον Αθηναϊκό και γνώρισαν την ήττα με 65-53.
Η Γιασεμή Σαμαντούρα είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ορισμένα πράγματα που έχει ετοιμάσει για το ντέρμπι του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Εξαρχείων παρά τις πολλές απουσίες που είχε.
Συγκεκριμένα το «τριφύλλι» στο φιλικό με τον Αθηναϊκό κατέβηκε με επτά παίκτριες. Η Κατερίνα Σπαθάρη απουσίαζε επειδή ήταν άρρωστη, ενώ Σλούκα, Κόνιαλη και Χριστινάκη είχαν αγώνα με την ομάδα των νεανίδων. Στην αντίπερα όχθη ο Αθηναϊκός αγωνίστηκε με όλες τις παίκτριές του εκτός από την Καλέντζου.
Η Γιασεμή Σαμαντούρα είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ορισμένα πράγματα που έχει ετοιμάσει για το ντέρμπι του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Εξαρχείων παρά τις πολλές απουσίες που είχε.
Συγκεκριμένα το «τριφύλλι» στο φιλικό με τον Αθηναϊκό κατέβηκε με επτά παίκτριες. Η Κατερίνα Σπαθάρη απουσίαζε επειδή ήταν άρρωστη, ενώ Σλούκα, Κόνιαλη και Χριστινάκη είχαν αγώνα με την ομάδα των νεανίδων. Στην αντίπερα όχθη ο Αθηναϊκός αγωνίστηκε με όλες τις παίκτριές του εκτός από την Καλέντζου.

















0 Σχόλια