Σωτηρίου: «Ο Αθηναϊκός έχει προσωπικότητα»

Ο Αθηναϊκός πέρασε από τη Νέα Σμύρνη (60-75) έχοντας για κορυφαίες τις Κατερίνα Σωτηρίου (3/4 τρ., 6ριμπ., 4κλ.) και Σαντέλ Χάντι αλλά η Ελληνίδα διεθνής φόργουορντ δεν στάθηκε στην προσωπική της απόδοση. «Έβαλα και εγώ το λιθαράκι μου», δήλωσε χαρακτηριστικά στο superbasket.gr. Επίσης, η Κατερίνα Σωτηρίου αναφέρθηκε στις 77 συνεχόμενες νίκες της ομάδας της, τονίζοντας πως ο Αθηναϊκός σέβεται και  δεν υποτιμάει κανέναν αντίπαλο. Αναλυτικά:


-Στα δύο πρώτα δεκάλεπτα ο Πανιώνιος σας δυσκόλεψε....

«Προσωπικά περίμενα πως το  παιχνίδι δεν θα ήταν εύκολο. Σέβομαι τον Πανιώνιο και πιστεύω πως έχει πολύ καλό υλικό και  πολύ καλό προπονητή (σ.σ: Γ. Γερεουδάκης). Με διάφορες άμυνες προσπάθησαν να μας μπερδέψουν και  να βγάλουν τον κακό  μας εαυτό. Στο πρώτο ημίχρονο και λόγων κάποιων χαμένων ριμπάουντ τα κατάφεραν».

-Στην επανάληψη τι άλλαξε;

«Πήγαμε στα αποδυτήρια και  ηρεμήσαμε. Είχαμε περισσότερη ψυχραιμία και κάναμε απλά πράγματα. Έχουμε ποιότητα σαν ομάδα και  βάθος στον πάγκο. Όταν ο Αθηναϊκός κάνει απλά  πράγματα, κανείς δεν μπορεί να τον σταματήσει. Ελέγξαμε τα ριμπάουντ, τρέξαμε στον αιφνιδιασμό και φτάσαμε στη νίκη».

-Πιάνομαι από  κάτι που ανέφερες, ο Αθηναϊκός μπορεί να  ηττηθεί μόνο από  το κακό του εαυτό;

«Πιστεύω πως ναι, χωρίς αυτό  να σημαίνει πως υποτιμώ κάποια ομάδα.  Αν και  δεν έχω δει  όλες τις ομάδες με τα  μέχρι τώρα στοιχεία  θεωρώ πως μόνο από τον κακό μας εαυτό  μπορούμε να ηττηθούμε».

-Όσον αφορά την  προσωπική σου απόδοση... Πέραν από  τα όσα λένε τα στατιστικά, είδαμε πως πολλές φορές προσπαθούσες να ηρεμήσεις τις συμπαίκτριές σου και  τις καθοδηγούσες...

«Περίμενα το ματς. Αισθανόμουν καλά και  όχι μόνο στα σουτ ή σε άλλες προσπάθειες. Αυτή η ομάδα έχει  πολλές προσωπικότητες. Θεώρησα πως σήμερα η ομάδα  έπρεπε να κρατήσει την ψυχραιμία της. Σήμερα ένιωθα  καλά σε αυτό το κομμάτι και  ήθελα να το περάσω στις συμπαίκτριές μου. Δεν νομίζω πως βοήθησα 100% σε αυτόν τον τομέα. Θεωρώ ότι έβαλα ένα λιθαράκι στο να διατηρηθεί η ηρεμία  έτσι όπως θα έκαναν και οι συμπαίκτριές μου».

-Όσο μάρκαρες τη Μπρίτανι Τζόνσον, κατάφερες και την περιόρισες...

«Δεν είναι  μόνο δικό μου έργο. Αισθάνομαι εμπιστοσύνη από  τις συμπαίκτριές μου. Η άμυνα είναι  ομαδικό έργο. Είναι  κίνητρο  το  να μαρκάρεις μια τόσο καλή παίκτρια και  τόσο καλή σουτέρ,  να προσπαθείς να μειώσει το  καλό  της κομμάτι που  είναι  να βάζει τη μπάλα στο καλάθι. Αισθάνομαι πολύ καλά αν το κατάφερα».

-Θέλεις να μας πεις και  λίγα λόγια το σερί 77 νικών που τρέχετε;

«Δεν ασχολούμαι με αυτό.  Είναι πολύ σημαντικό  για μένα και την ομάδα. Προσωπικά όμως δεν ασχολούμαι. Εγώ αυτό που  θέλω είναι να κερδίζω. Δεν με ενδιαφέρει να κάνει  η ομάδα μου επτά συνεχόμενες νίκες και  μετά να χάσουμε. Κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά και  σε κάθε ματς αυτό  που  θέλουμε είναι να νικάμε. Αυτό θέλει να κάνει ο Αθηναϊκός και ελπίζω να το κάνει  όσο καλύτερα μπορεί γιατί το αξίζει».

-Η Ευρώπη σου λείπει;

«Μου λείπει η Ευρώπη όπως και στις  συμπαίκτριές μου. Προσωπικά χρειαζόμουν λίγο "ξεκούραση". Η ομάδα όμως, δεν σταματάει να δουλεύει και  να έχει  υψηλούς στόχους. Λόγω της οικονομικής κρίσης, είναι  καλύτερα ένα υγιές σωματείο όπως ο Αθηναϊκός, να κάνει ένα διάλειμμα και να δουλέψουμε ατομικά και ομαδικά  και να συνεχίσουμε του χρόνου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια