Ο προπονητής της παιδικής ομάδας του Αρη, Γιώργος
Κυριαζής, φιλοξενήθηκε στον Αρης FM 92,8 και την εκπομπή «Μ’ Όποιον Δάσκαλο
Καθίσεις» με αφορμή την προετοιμασία της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Στις
πρώτες του δηλώσεις, ο κ. Κυριαζής, ανέφερε: «Φέτος ξεκινάμε με μια καινούργια
ομάδα μικρότερη ηλικιακά από ότι έπρεπε να είναι. Η προετοιμασία μας βρίσκεται
σε εξέλιξη εδώ και ένα μήνα. Γίνεται μια σοβαρή δουλειά κάθε χρόνο. Καθημερινά
δίνουμε την ψυχή μας μέσα στο γήπεδο και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο» ενώ
ακόμα πρόσθεσε: «Οι πιο πολλοί αθλητές που είχαμε πέρυσι ανέβηκαν στην εφηβική
ομάδα. Φέτος έχουν έρθει αθλητές κυρίως από τις ακαδημίες μας».
-Για το αν υπάρχουν στις ακαδημίες παιδιά τα οποία κάποια
στιγμή μπορούν να ανέβουν την πρώτη ομάδα:
«Αυτός είναι ο πρωταρχικός μας στόχος. Βήμα- βήμα τα
παιδιά να ανεβαίνουν και κάποια στιγμή να επανδρώσουν την πρώτη ομάδα, όπως και
έγινε με τον Μποχωρίδη και τον Βεζένκοφ. Βλέποντας που είναι τώρα αυτά τα δύο
παιδιά, οπλιζόμαστε με κουράγιο και δύναμη για τη συνέχεια. Ειδικά με τις
οικονομικές συνθήκες που υπάρχουν ένα τέτοιο πλάνο κρίνεται απαραίτητο».
-Για τη νέα προσπάθεια που γίνεται φέτος στην ανδρική
ομάδα:
«Είναι μια πολύ καλή προσπάθεια αυτή οποία γίνεται, την
οποία ο κόσμος πρέπει να στηρίξει. Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής είναι ένας πολύ καλός
και έμπειρος προπονητής, φτιαγμένος για τις δύσκολες καταστάσεις. Πιστεύω ότι
θα πετύχει αυτό που πάει να κάνει.
Εύχομαι φέτος τα
νέα παιδιά να πάρουν ένα σημαντικό ρόλο στην ομάδα και είμαι απόλυτα σίγουρος
ότι οι μεγάλοι θα τα στηρίξουν. Θα γίνει μια μίξη η οποία θα αποφέρει ένα
αξιόμαχο σύνολο».
-Κάνοντας ένα κάλεσμα στον κόσμο να γράψει τα παιδιά του
στις ακαδημίες μπάσκετ του συλλόγου, ο κ. Κυριαζής έκλεισε τη συζήτηση
λέγοντας:
«Είναι ότι καλύτερο για τα παιδιά να αθλούνται και ειδικά
σε ένα Σύλλογο όπως ο Αρης που έφερε το μπάσκετ στην Ελλάδα και
πραγματοποιείται πολύ καλή δουλειά. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους».

















0 Σχόλια