Εφθασε χθες η Ντέλβα για τον Παναθηναϊκό-Οι πρώτες της δηλώσεις


Με καθυστέρηση αρκετών ωρών έφτασε στη χώρα μας η Νταϊάνα Ντέλβα. Η Αμερικανίδα σέντερ πάτησε επί ελληνικού εδάφους χθες λίγο μετά τις 18:00 και μετά πήγε απευθείας στο κλειστό της Λεωφόρου. Εκεί γνώρισε τις νέες της συμπαίκτριες, ενώ την καλωσόρισε η Γιασεμή Σαμαντούρα. Η πρώην σέντερ του ΔΑΣΑΛ ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένη από το ταξίδι όμως, δεν έχασε το χαμόγελό της.






Όπως διαβάζουμε στα «Πράσινα Νέα» η Ντέλβα έκανε τις πρώτες της δηλώσεις ως παίκτρια του Παναθηναϊκού. «Να που είμαι πάλι στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενη, καθώς μου αρέσει πάρα πολύ το περιβάλλον. Ήταν επιθυμία μου να επιστρέψω και ευτυχώς αυτό συνέβη και θα παίξω για έναν ακόμη χρόνο εδώ, στον Παναθηναϊκό».
Παράλληλα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον κόσμο: «Λατρεύω το γήπεδο αυτό. Εχω έρθει ως αντίπαλος και ξέρω πως είναι να αγωνίζεσαι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί αυτή τη φορά οι οπαδοί θα είναι μαζί μου και όχι εναντίον μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια