Γερεουδάκης: «Υπάρχουν συνθήκες αντρικού στις γυναίκες του Πανιώνιου»


Μετά από μία απόλυτα επιτυχημένη διετία στην γυναικεία ομάδα του Παναθηναϊκού, ο Γιάννης Γερεουδάκης αλλάζει στέκια και μετακομίζει στη Νέα Σμύρνη για λογαριασμό του Πανιωνίου. Ο Έλληνας τεχνικός μίλησε στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΚ (sepk.gr) για το νέο σταθμό της καριέρας του, ενώ κάνει τον απολογισμό της διετίας που πέρασε στο «τριφύλλι». Αναλυτικά όσα δήλωσε:





-Για τη συνεργασία του με τον Πανιώνιο

«Ευχαριστώ τη διοίκηση που μου εμπιστεύτηκε εκ νέου μία θέση σε ένα τόσο ιστορικό τμήμα. Ήμουν στην ομάδα στα τμήματα υποδομής και το 1993. Είναι χαρά μου να βρίσκομαι σε ένα τμήμα που παρότι είναι γυναικείο λειτουργεί με συνθήκες ανδρικού. Πιστεύω να τους δικαιώσω με τη δουλειά μου».

-Για τους στόχους του στο πρωτάθλημα της Α1 γυναικών

«Ο Πανιώνιος διαθέτει πλούσιο ταλέντο στις μικρές ηλικίες κάτι το οποίο φαίνεται από το γεγονός ότι πρωταγωνιστεί σε εθνικό επίπεδο. Στόχος μας είναι η παραγωγή ταλέντων, καθώς μεγάλο μέρος του ρόστερ θα στηρίζεται σε νέα κορίτσια. Όσον αφορά τη θέση θα θέλαμε να μπούμε στην τετράδα αν είναι εφικτό κάτι τέτοιο».

-Για τον απολογισμό της διετίας που ήταν στο τιμόνι του Παναθηναϊκού

«Είμαι ευχαριστημένος με τη προσπάθεια που επέδειξαν οι παίκτριες που βρέθηκαν υπό τις  οδηγίες μου αυτά τα δύο χρόνια. Προσπάθησαν πολύ και δικαίωσαν την επιλογή σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Υπερέβαλαν τον εαυτό τους και τις δύο χρονιές. Δυστυχώς μας μένει μία πικρία γιατί την τελευταία χρονιά βάση πορείας θα μπορούσαμε να είχαμε τερματίσει στη δεύτερη θέση».

-Για το πρωτάθλημα της Α1 γυναικών

«Νομίζω ότι φέτος θα είναι το πιο υποβαθμισμένο και αποδυναμωμένο πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων. Η φυγή πολλών Ελληνίδων για πανεπιστήμια και ομάδες του εξωτερικού δημιουργεί κενό, ενώ και οι ξένες που έρχονται είναι πολύ μέτριες ποιοτικά. Ουσιαστικά θα δούμε ένα πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων με τον Αθηναϊκό να προηγείται και τους άλλους να έπονται».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια