Στην Αργυρούπολη το παιχνίδι Ελληνικό-Ιπποκράτης Κω για το κύπελλο γυναικών

Από την επιτροπή πρωταθλημάτων της ΕΟΚ ανακοινώθηκε ότι λόγω κωλύματος του γηπέδου, ο αγώνας Κυπέλλου Ελλάδας Γυναικών ΑΟ Ελληνικού – ΑΣ Κώων Ιπποκράτης, της Κυριακής 18/9/2001 και ώρα 12.00 αντί του γηπέδου Ελληνικού, θα διεξαχθεί στο Κλειστό Γυμναστήριο ΑΠΧ Αργοναύτες (Νέο Κλειστό Αργυρούπολης, Τριπόλεως 51 και Κύπρου, Αργυρούπολη – δίπλα στο κολυμβητήριο).

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια