Στο τουρνουά «Εφη Σιδηροπούλου» ο Απόλλωνας Πτολεμαΐδας


Το Σάββατο και την Κυριακή 16 και 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:00, η ομάδα του Απόλλωνα Πτολεμαΐδας θα συμμετάσχει στο τουρνουά που διοργανώνει η ομάδα του Απόλλωνα Καλαμαριάς «Έφη Σιδηροπούλου» στην μνήμη της αθλήτριας. Στο τουρνουά παίρνουν μέρος οι ομάδες του Απόλλωνα Καλαμαριάς , του Άρη Θεσσαλονίκης και του Απόλλωνα Πτολεμαΐδας. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια