Ο αποψινός αγώνας της ΑΕΕΤ για το κύπελλο ανδρών της ΕΚΑΣΘ
με τον Αχιλλέα Θερμαϊκού (21.45, Τριανδρία) θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω internet
από το www.aeet.gr με λεπτομέρειες που θα ανακοινωθούν σε λίγο.
Όπως αναφέρεται με την γνωστή διάθεση χιούμορ στην ιστοσελίδα, «επειδή είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε κάτι τέτοιο, είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούμε σε φιάσκο και να μην δείτε τίποτα, ή στην καλύτερη την ώρα που αγώνας τελειώνει εσείς να βλέπετε ακόμη το πρώτο ημίχρονο. Για το λόγο αυτό πρόσβαση στη μετάδοση θα έχουν μόνον οι εγγεγραμμένοι χρήστες της σελίδας (οι οποίοι και να παρεξηγηθούν δεν μας πειράζει). Καλή τηλεθέαση και καλή επιτυχία στην ομάδα μας.
Υ.Γ. Αν η εξέλιξη του αγώνα δεν είναι η αναμενόμενη και η
διαφορά ξεφύγει σε βάρος μας, θα μπει ως προειδοποίηση το γνωστό "Χ"
(ακατάλληλο για ανηλίκους). Αν η διαφορά ξεφύγει ακόμη περισσότερο, η μετάδοση
θα διακοπεί και θα προβληθούν πλάνα από παλιότερες επιτυχίες μας (π.χ. διπλό
στον Λαχανά) και βιντεάκι με τις προσπάθειες του Καλαμάρα να καρφώσει».

















0 Σχόλια