Φόρτσαρε στο τελευταίο δεκάλεπτο ο ΕΟΣ

Με εκπληκτική εμφάνιση στην τελευταία περίοδο ο ΕΟΣ επικράτησε στην Σταυρούπολη του ΠΣ Ευκαρπίας και πέρασε στην επόμενη φάση του κυπέλλου ανδρών της ΕΚΑΣΘ. Εκεί θα αντιμετωπίσει πάλι στην έδρα του το νικητή του αγώνα ΑΕΕ Τούμπας-Αχιλλέας Θερμαϊκού.
Δεκάλεπτα: 13-16, 31-35, 50-46, 75-65
Διαιτητές: Παπαδόπουλος Χ.-Φρύδας
ΕΟΣ(Αποστόλου): Κεσίδης 3(1), Δημητριάδης, Κοτζαμπασης 2, Ατματζίδης 11, Τόττης 23(2), Χατζηαθανασίου 2, Αναγνώστου 9, Μπέφας 2, Χούμκοσλι 1, Ρούμπης, Επιτρόπου, Ανδρεάδης 22(2).
ΠΣ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ(Πετρόπουλος): Χατζημιχαηλίδης Δ. 14(2), Πάντος, Χατζημιχαηλίδης Ν. 13(1), Γκουντινάς 4, Παπαευαγγέλου 11, Παπαδόπουλος, Παρίσης 4, Μποζατζής, Τσακίρογλου 1, Κάγκας 2, Μουτσέλης 14, Βαζαλίδης 2.  

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια