Αννα Σπυριδοπούλου: «Καινούργια αρχή σε μια μεγάλη ομάδα»-Αποκλειστική συνέντευξη του νέου αποκτήματος του Πρωτέα Βούλας στο www.tsiotras.blogspot.com

Σε μία μετεγγραφή μείζονος σημασίας, που ενισχύει σε μεγάλο βαθμό το ρόστερ του, προχώρησε ο Πρωτέας Βούλας, καθώς έκανε δική του την Άννα Σπυριδοπούλου. Μετά από μάχη με αρκετές ομάδες της Α1, η διοίκηση κατάφερε να αποσπάσει τη βαρυσήμαντη υπογραφή της κι έτσι η διεθνής παίκτρια θα φοράει τη φανέλα του συλλόγου για την επόμενη τριετία.
Η Άννα Σπυριδοπούλου γεννήθηκε στις 2 Νοεμβρίου του 1988 και έχει ύψος 1,83μ., ενώ αγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια και στις δύο θέσεις των φόργουορντ.




Την περασμένη σεζόν είχε αξιοσημείωτη παρουσία με τη φανέλα του Άρη, καθώς αγωνίστηκε σε 22 παιχνίδια, σκοράροντας συνολικά 263 πόντους με 52/71 ελεύθερες βολές, 80/177 δίποντα και 17/51 τρίποντα, ενώ μάζεψε και 149 ριμπάουντ.
Λίγες μόλις στιγμές μετά την οριστικοποίηση της μεταγραφής της στον Πρωτέα Βούλας η νεαρή αθλήτρια μίλησε αποκλειστικά στο www.tsiotras.blogspot.com:

-Αννα συγχαρητήρια. Μετά από ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα επαφών και συζητήσεων με πολλά σωματεία τόσο Α1 όσο και Α2 κατηγορίας προτίμησες τον Πρωτέα Βούλας. Ποιοι ήταν οι λόγοι που σε οδήγησαν εκεί;

«Ευχαριστώ για τις ευχές. Πιστεύω ότι ο Πρωτέας είναι ένα σοβαρό σωματείο, με ανθρώπους που αγαπάνε και νοιάζονται για την ομάδα. Υπάρχει άρτια οργάνωσή κάτι που μου κίνησε το ενδιαφέρον».

-Το γεγονός ότι ξαφνικά από μια χρονιά πρωταγωνιστική στην Α1, βρίσκεσαι σε χαμηλότερη κατηγορία πιστεύεις ότι θα επηρεάσει την εξέλιξή σου;

«Ισα ίσα, πιστεύω ότι θα βελτιωθώ στα κομμάτια που υστερώ αγωνιστικά με την βοήθεια του Αλέκου Δάγλα που είναι από τους καλύτερους προπονητές στο χώρο»

-Μια νέα καριέρα ανοίγεται μπροστά σου. Τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνεις για να δικαιώσεις αυτούς που σε πίστεψαν;

«Να δουλέψω σκληρά και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχει η νέα ομάδα μου τους στόχους της»

-Πως αισθάνεσαι που μετά από τόσα χρόνια θα αφήσεις την Θεσσαλονίκη. Θα σου λείψει κάτι από την πόλη και από την παλιά σου ομάδα;

Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Από την μια νοιώθω μια μικρή στεναχώρια γιατί αφήνω πίσω την οικογένειά μου, την πόλη μου και τους φίλους μου, καθώς επίσης και τις συμπαίκτριές μου που όλα αυτά τα χρόνια με βοήθησαν να γίνω καλύτερη, αλλά από την άλλη νοιώθω χαρά και ανυπομονησία γιατί θα κάνω μια νέα αρχή σε μια μεγάλη ομάδα».

-Την Τετάρτη αναχωρείτε για την Πολωνία, καθώς ανακοινώθηκε η δωδεκάδα της Εθνικής γυναικών και είσαι παρούσα. Αισθάνεσαι δικαιωμένη από την κλήση σου στην Εθνική και από την εμπιστοσύνη που σου δείχνει ο προπονητής σου; Ποιος πιστεύεις ότι πρέπει να είναι ο στόχος της Ελληνικής ομάδας στους αγώνες;

«Είναι μεγάλη τιμή μου και νοιώθω χαρά και μόνο που είμαι στην Εθνική γυναικών. Στόχος μας είναι αρχικά η πρόκριση στην επόμενη φάση. Θα ήθελα τέλος, να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλα την οικογένειά μου που είναι δίπλα μου, τις συμπαίκτριές μου που με βοήθησαν να γίνω καλύτερη και την ομάδα του Αρη, όπου τα τελευταία τρία χρόνια πέρασα μεγάλες στιγμές».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια