Φοξ: «Παίξαμε σαν ομάδα»

 Η Έμιλυ Φοξ μετά τον τελικό του Κυπέλλου και την  κατάληψη της δεύτερης θέσης από τον Πρωτέα δήλωσε στο Onsports περήφανη και χαρούμενη για τον τρόπο που αγωνίστηκε η ομάδα της.






-Κάνατε ένα πού καλό παιχνίδι κόντρα στον Αθηναϊκό αλλά τελικά δεν τα καταφέρατε. Πως νιώθεις;

«Φυσικά είμαι στεναχωρημένη που δεν καταφέραμε να νικήσουμε στο τέλος, αλλά ξέρω ότι η ομάδα μου μπήκε στο παρκέ και έκανε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Χάσαμε για ένα πόντο στο τέλος …Είμαι πολύ περήφανη και χαρούμενη για την ομάδα μου που αγωνίστηκε με αυτόν τον τρόπο».

-Όταν τελείωνε το παιχνίδι και ήσασταν τόσο κοντά στο σκορ, το πιστέψατε ότι μπορείτε να νικήσετε;

«Ναι ήρθαμε εδώ πιστεύοντας ότι μπορούμε να νικήσουμε. Δοκιμάσαμε πολλές άμυνες και ο αγώνας έδειχνε να πηγαίνει καλά, άρα γιατί όχι…».

-Τα πράγματα στο πρωτάθλημα δεν είναι και τόσο καλά για σας… Είστε σε δύσκολη θέση, τι πιστεύεις ότι πήγε στραβά και δεν κάνατε παιχνίδια όπως το σημερινό;

«Νομίζω ότι στην αρχή της χρονιάς έγινε η «ζημιά», είμαστε μια νέα ομάδα και μας πήρε χρόνο για να δεθούμε μεταξύ μας. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχαμε προβλήματα στην αρχή, μετά ήρθε και ο νέος προπονητής (Αλέκος Δάγλας) που μας βοήθησε πολύ και άλλαξε κάποια πράγματα στην ομάδα. Είμαι αισιόδοξη για τα play out, θα κάνουμε ότι μπορούμε».

-Θα μείνεις στην ομάδα του χρόνου;

«Μου αρέσει πολύ εδώ και αγαπώ τον Πρωτέα άρα θα δούμε τι θα γίνει…».

-Σκόραρες αρκετούς πόντους και βοήθησες πολύ...

«Ταλαιπωρήθηκα πολύ στην αρχή της χρονιάς, περνούσα μια άσχημη περίοδο και δεν έμπαιναν τα καλάθια. Ήταν πολύ καλό για μένα που μπόρεσα να βάλω κάποια σουτ και να βοηθήσω την ομάδα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι παίξαμε καλά σαν ομάδα και αυτό μετράει περισσότερο».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια